АНАЛИЗ ФОРМИРОВАНИЯ НАВЫКОВ ЧТЕНИЯ И ПОНИМАНИЯ НА УРОКАХ РОДНОГО ЯЗЫКА И ЧИТАТЕЛЬСКОЙ ГРАМОТНОСТИ
Абдижамилова Маҳфуза Махмудовна Бошланғич таълим кафедраси ўқитувчиси Нукус давлат педагогика институти, Ўзбекистон
Ключевые слова:
читательская грамотность, знания, умения и навыки, устная и письменная коммуникацияАннотация
В статье описано современное состояние в формировании у учащихся навыков чтения и понимания на уроках родного языка и читательской грамотности. Также описываются основные цели и задачи формирования читательской грамотности.
Библиографические ссылки
“Oʻzbekiston Respublikasi oliy taʼlim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash toʻgʻrisida”gi Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni. Toshkent – 2019. 2. Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Хalq taʼlimi tizimida taʼlim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish chora-tadbirlari toʻgʻrisida”gi 2018-yil 8-dekabrdagi 997-sonli qarori. Toshkent – 2019. 3. Umumiy oʻrta taʼlimning ona tili fanidan davlat taʼlim standartlari va
oʻquv dasturi. T.: 2017-yil, 6-aprel. 4. Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистон Республикаси халқ таълими тизимини 2030 йилгача ривожлвнтириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги Фармони. 2019 йил, 29 апрель.
Ona tili fani boʻyicha Milliy oʻquv dasturi, 2020-yil.