ТАЛАБАЛАРНИНГ КРЕАТИВ ТАФАККУРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ АЙРИМ ЖИҲАТЛАРИ

Наргиза Тошбоева, Чирчиқ давлат педагогика институти Математика ва геометрия ўқитиш методикаси кафедраси ўқитувчиси, email: n.toshboyeva@list.ru

Авторы

  • Наргиза Тошбоева

Аннотация

Ушбу мақолада талабаларнинг креатив тафаккурини
ривожлантиришда йўллаш мумкин бўлган амалий машғулот намунаси
муҳокама қилинган бўлиб, бунда бериладиган муаммоли геометрик
топшириқ-масалалар ностандарт фикрлашни ривожлантириши мумкинлиги,
бу эса ўз навбатида талабаларнинг креатив компетенцияси ва ижодий
қобилиятларини шакллантириши таъкидланган.

Библиографические ссылки

Alikhonov S. «Matematika oʻqitish metodikasi», Tashkent, 1992, pp.146-200.

Bekesheva (Egorova), I.S. Zadachnyj podhod k formirovaniju kreativnoj kompetentnosti budushhih uchitelej pri obuchenii matematike. Vestnik Krasnojarskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta im. V.P. Astaf'eva – Krasnojarsk: «Litera-print», 2017. – No.2

Glejzer, G.D. Razvitie prostranstvennyh predstavlenij shkol'nikov pri obuchenii geometrii. Moscow.: 1978. – p.103.

Gusev, V.A. Geometrija 5-6 klassy: uchebnoe posobie. M.JuOO TID «Russkoe slovo - RS», 2002. – p. 256.

Akramova L.Yu., Rustamova N.R. Using the national traditions of the uzbek people in the process of students teaching Journal of Physical Education and Sport ® (JPES),Vol 21 Issue 6, Art 354 pp 2560-2569, October.2021 online.ISSN: 2247 - 806X; p-ISSN: 2247 – 8051; ISSN - L = 2247 - 8051 © JPES

Xalmuratova, M. T. (2021). ADVANTAGES AND DISADVANTAGES OF DISTANCE LEARNING FOR LANGUAGES IN MEDICAL UNIVERSITIES IN A PANDEMIC SITUATION. PalArch's Journal of Archaeology of Egypt/Egyptology, 18(4), 3965-3969

Gusev, V.A. Kak pomoch' ucheniku poljubit' matematiku? Moscow.: Avangard, 1994. –pp. 142-168.

Egupova, M.V. Zadachi na prilozhenija matematiki v metodicheskoj podgotovke uchitelja v pedvuze. Materialy XXXIV Mezhdunarodnogo nauchnogo seminara prepodavatelej matematiki i informatiki universitetov i pedagogicheskih vuzov. – Kaluga.: 2015 – pp. 319-321.

Опубликован

2022-08-24