ФИЗИКА ФАНИНИ УМУМТАЪЛИМ МАКТАБЛАРИДА ЎҚИТИШДА СМАРТ-ТЕХНОЛОГИЯЛАР

Юсупов Эркин Ҳуррамович, Денов Тадбиркорлик ва педагогика институти «Табиий фанлар» кафедраси ўқитувчиси

Авторы

  • Юсупов Эркин Ҳуррамович

Аннотация

Мазкур тезисда ўрта мактабларда физика фани ўқитишда
«смарт технологиялар»нинг аҳамияти ҳақида сўз юритилган бўлиб, унда ушбу
технологиялар қандай муаммоларни ижобий ҳал этиши мумкинлиги баён
этилган.

Библиографические ссылки

Rustamova NR. (2021). Issues of Development of Students' Media Competence Based on Vitagenic (Life) Experience. Journal of Physical Education and Sport ® (JPES), Vol 21 Issue 6, pp 2599-2616.

Rustamova NR. (2021). Vitagenic education and the holographic approach in the educational process. Таълим ва инновацион тадқиқотлар (2021 йил №1), 23-29.

Rustamova, N. R. (2013). Media jekspansija i mediaobrazovanie v obshhestve. ANtual’nye problemy gumanitarnyh i estestvennyh nauN, (3), 261-265.

Rustamova, N. R. (2019). Media culture as a developing factor of rational thinking of secondary school students. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol, 7(3).

Rustamova, N. R. (2019). Technology for the development of media culture of secondary school pupils (on the example of grades 7-9). Dissertation of the doctor of philosophy (PhD) in pedagogical sciences.

Rustamova, N. R. (2019). Technology for the development of media culture of secondary school pupils (on the example of grades 7-9). Author’s abstract of PhD dissertation.

Rustamova, N. R. (2021). Issues of Development of Students’ Media Competence Based on Vitagenic (Life) Experience. Journal of Physical Education and Sport®(JPES), 21(6), 2599-2616.

Rustamova, N. R. Contents and Technology of Vitagen Education of Higher Educational Institution Students, European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences, 8 (2) Part II, 56-61.

Ниязова Н.Ж. РОЛЬ УЧЕБНЫХ ДЕБАТОВ В РАЗВИТИИ МОНОЛОГИЧЕСКОЙ РЕЧИ СТУДЕНТОВ-ЮРИСТОВ //XORIJIY TILLARNI O „QITISHNING DOLZARB MASALALARI: MUAMMOLAR VA YECHIMLAR. – С. 123. https://orcid.org/0000-0002-6276-5178.

Ruzieva D. I., Rustamova N.R., (2021). Analysis of theoretical studies of the concepts of vitagen and vitagenic education. Таълим ва инновацион тадқиқотлар (2021 йил №4), 42-46.

Бектурова З.К., Вагапова Н.Н., Филиал АО «НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР по г. Астане, г. Астана 3 (2015)

Дмитриевская Н.А. Смарт образование. http://www.myshared. ru/slide /72152/

Днепровская Н.В., Янковская Е.А., Шевцова И.В. Понятийные основы концепции смарт-образования. Открытое образование, 6 (2015)

Тихомиров В.П., Днепровская Н.В. Смарт-образование как основная парадигма развития информационного общества.

Akramova L.Yu., Rustamova N.R. Using the national traditions of the uzbek people in the process of students teaching Journal of Physical Education and Sport ® (JPES),Vol 21 Issue 6, Art 354 pp 2560-2569, October.2021 online.ISSN: 2247 - 806X; p-ISSN: 2247 – 8051; ISSN - L = 2247 - 8051 © JPES

Опубликован

2022-08-24