МУАММОЛИ ЎҚИТИШ ТЕХНОЛОГИЯСИ ОРҚАЛИ ТАЛАБАЛАРДА КРЕАТИВ ТАФАККУРНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ АЙРИМ МАСАЛАЛАРИ

Махмудова Дилфуза Мелиевна п.ф.ф.д.(PhD), доцент, Математика ўқитиш методикаси ва геометрия кафедраси мудири, Тошкент вилояти Чирчиқ давлат педагогика институти, e-mail: dilfuzamahmudova@mail.ru

Авторы

  • Махмудова Дилфуза Мелиевна

Аннотация

Тезисда бугунги кунда Ўзбекистонда таълим соҳасида муҳим бўлган
креативлик ва уни муаммоли ўқитиш технологиялари асосида ривожлантириш
масалалари ёритилган.

Библиографические ссылки

Murdock M. C., & Ganim R. M. (1993). Creativity and humor: Integration and incongruity. Journal of Creative Behavior, 27, 57–70. http://dx.doi.org/10.1002/j. 2162- 6057.1993.tb01387.

Машҳурабону Тожибоева, Ёшлар интеллектуал камолотида ижодий тафаккур ва креативликнинг ўрни. Янгиланаётган жамиятда ёшларнинг ижтимоий фаоллиги: муаммо ва ечимлар мавзуидаги республика илмийамалий конференцияси мақолалар тўплами – Тошкент: “Инновацион ривожланиш нашриёт-матбаа уйи”, 2020. – 296 б., 52-бет

Арипджанова А. Таълимни ахборотлаштириш шароитида олий таълим муассасалари педагогларининг креатив салоҳиятини ривожлантириш PhD диссертацияси автореферати. – Т.: 2018. – Б.49

Педагогический менеджмент, Симонов В.П., 1999.

Сайидаҳмедов Н.С., Абдураҳимов С.А. Педагогик маҳорат ва педагогик технология. – Т.: ЎзР ОЎМТВ ТДТУ қошидаги Олий инженерлик педагогика институти, 2010. – 224 б.

Rustamova NR. (2021). Issues of Development of Students' Media Competence Based on Vitagenic (Life) Experience. Journal of Physical Education and Sport ® (JPES), Vol 21 Issue 6, pp 2599-2616.

Lee, A. (2015). Authentication scheme for smart learning system in the cloud computing environment. J. Comput. Virol.Hacking Tech. 11(3), 149–155.

Rustamova NR. (2021). Vitagenic education and the holographic approach in the educational process. Таълим ва инновацион тадқиқотлар (2021 йил №1), 23- 29.

Gros, B. (2016). The Design of Smart Educational Environments. 10. Rustamova, N. R. (2019). Technology for the development of media culture of secondary school pupils (on the example of grades 7-9). Dissertation of the doctor

of philosophy (PhD) in pedagogical sciences.

Rustamova, N. R. (2019). Technology for the development of media culture of secondary school pupils (on the example of grades 7-9). Author’s abstract of PhD dissertation.

Ruzieva D. I., Rustamova N.R., (2021). Analysis of theoretical studies of the concepts of vitagen and vitagenic education. Таълим ва инновацион тадқиқотлар (2021 йил №4), 42-46.

Кучкарова, Ф. М. (2021). Развитие саногенного мышления у обучающихся в процессе непрерывного образования. Наука и образование сегодня, (5 (64)), 61-62.

LY Akramova, SRK Mirzaeva, D Botirovna, (2020). The role of interactive teaching methods in the development of mental activity and the assimilation of students' knowledge at a university, International Journal of Psychosocial

Rehabilitation, 24(9)

Nurmukhamedova, D., Akramova, L., Buriev, I., Abdullaev, A., & Khonimkulova, F. (2021). SMART-technologies in the process of teaching the Russian. 湖南大学 学报 (自然科学版), 48(8).

Rustamova, N., & Ismatova, S. (2021). Research Methods of Psychology in Medicine. Online - Conferences Platform, 90–93. Retrieved from http://papers.online-conferences.com/index.php/titfl/article/view/599

Опубликован

2022-08-23