BADIIY ADABIYOT VOSITASIDA BOLALAR NUTQINI GRAMMATIK JIHATDAN TO'G'RI O'STIRISHNING DIDAKTIK IMKONIYATLARI
Satvoldiyeva Nilufar Zoyirjon qizi Toshkent viloyati Chirchiq davlat pedagogika instituti, Maktabgacha va Boshlang‘ich ta’limda sport tarbiyaviy ishlar yo‘nalishi talabasi
Ключевые слова:
she'rlardan esa ularning musiqaviyligini, kuylanuvchanligini, ohangdorligini bilib oladilar, xalq ertakkiri bolalargra tilning ifodaliliginiАннотация
Badiiy adabiyot bolalarga aqliy, ahloqiy va estetik tarbiya berishda, nutqini har taraflama rivojlantirishda va boyitishda katta ta'sir etuvchi vosita hisoblanadi. Badiiy adabiyot bolalarga jamiyat hayotini va tabiatni, kishilik dunyosining ichki his- tuyg’ularini va o‘zaro munosabatlarni poetik obrazlarda ochib beradi, tushuntiradi
Библиографические ссылки
Kadirova R.M. Maktabgacha katta yoshdagi bolalarda dialogic nutqni rivojlantirishning
omillari (o‘quv qo‘llanma). –T.: TDPU, 2002.
Jumaboyev M. Bolalar adabiyoti. –T., 1996.
Asqarova M. va boshqalar Kichik yoshdagi bolalar nutqini o‘stirish. –T., 2001.
Загрузки
Опубликован
2022-12-01