BOSHLANG’ICH TA`LIM SIFAT VA SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA KADRLARNI QAYTA TAYYORLASH VA ULARNING MALAKASINI OSHIRISH PEDAGOGIKASINING ROLI
DOI: 10.53885/edinres.2021.94.42.030 Umurov Z.L. BuxDU o`qituvchisi, PhD
Ключевые слова:
Ta`lim islohotiАннотация
Ta`lim islohoti yangicha fikrlovchi, globallashuv jarayonida axborot oqimida to’g’ri yo’l topa oladigan, axborotlardan unumli, yosh avlod ta`lim–tarbiyasi, kasb-hunar o’rganishida foydalana oladigan, izlanuvchan, ijodkor pedagogni shakllantirish vazifasini ko’ndalang qilib qo’ydi. Bu ishning muhimligi shundaki, pedagogik tajriba ta`lim mazmuniga qanchalik yangilik kiritilmasin, qanchalik mukammal dasturlar, darsliklar va ta`lim standartlari yaratilmasin, ularni o’quv–tarbiya jarayoniga joriy qilish o’qituvchi shaxsi va pedagogik mahoratiga bog’liq ekanligini ko’rsatdi.
Опубликован
2022-06-26