ГУМАНИТАР ФАНЛАРНИ ЎҚИТИШДА ПЕДАГОГИК ТЕХНОЛОГИЯЛАРДАН САМАРАЛИ ФОЙДАЛАНИШ
Н.А.Имомова, Фарғона давлат университети “Ижтимоий иш” кафедраси ўқитувчиси Ф.ф.д. (PhD) imomovanozima4gmail.com
Abstract
Ушбу мақолада гуманитар фанларни талабалар
ўзлаштиришларида интерфаол усулларда ўқитишга бағишланган. Унда
тингловчи ўқиш даври давомида ўрганган янги замонавий методларни қўллаган.
Талабаларга гуманитар фанини ўқитиш юзасидан таклиф ва тавсиялар берган.
Шуниндек гуманитар фани мавзуларини талабалар томонидан
ўрганилишида замонавий кўникмаларни қўллаш юзасидан муҳим хулосалар
берилган.
References
Мирзиёев Ш.М. Буюк келажагимизни мард ва олижаноб халқимиз билан бирга қурамиз. – Т.: “Ўзбекистон”, 2017. – 488 б.
Мирзиёев Ш.М. Миллий тараққиёт йўлимизни қатъият билан давом эттириб, янги босқичга кўтарамиз. 1-жилд. – Т.: “Ўзбекистон”, 2017. – 592 б.
Ўзбекистон Республикасининг 2020 йил 23 сентябрда қабул қилинган “Таълим тўғрисида”ги ЎРҚ-637-сонли Қонуни.
Имомова Н. А. Ўзбекистонда ишчи кучи миграция жараёнларининг замонавий жараёнлари // журнал социальных исследований. – 2021. – т.4.
Jurabekovna N. N. The role of regional texts in language learning // Проблемы современной науки и образования. – 2020. – №.1 (146). – С.41-46. https://orcid.org/0000-0002-6276-5178
Парпиева М.С. Особенности преподавания медицинской терминологии на занятиях русского языка как неродного // Наука и образование сегодня, № 6 (53), 2020 год.
Ишмуҳамедов Р.Ж., М.Мирсолиева. Ўқув жараёнида инновацион таълим технологиялари. – Т.: «Fan va texnologiya», 2014. 60 б