ҲАРБИЙ ТАЪЛИМ ЎҚИТУВЧИСИНИНГ ИЖОБИЙ ПРОФЕССИОНАЛ ҚИЁФАСИ

10.53885/y9640-3615-8080-l Самадов Абдулазиз Ашурович ҳарбий таълим кафедарси ўқитувчиси, Бухоро давлат педагогика институти

Authors

  • Самадов Абдулазиз Ашурович

Keywords:

Муаммо бўйича тўпланган тажрибалар, мавжуд қарашлар таҳлили шуни кўрсатадики, педагогик маҳорат таркибидаги тўртта нисбатан мустақил, аммо ўзаро боғлиқ блоклар мавжуд

Abstract

Мақолада ҳарбий таълим ўқитувчисининг ижобий профессионал қиёфаси ёритилган. 

 

Замонавий таълим парадигмалари барча соҳалар ками ҳарбий таълим ўқитувчисининг касбий компетенциясини ривожлантириш заруриятини қўймоқда.

References

ББ Маьмуров. Аксиологический подход в подготовке будущих педагогов к

проектированию учебного процесса.

https://scholar.google.com/citations?view_op=view_citation&hl=ru&user=SqSdKDAAAAAJ&ci

tation_for_view=SqSdKDAAAAAJ:W7OEmFMy1HYC

ББ Мамуров. МЫСЛИТЕЛИ ВОСТОКА О ГАРМОНИЧНО РАЗВИТОЙ

ЛИЧНОСТИ.

https://scholar.google.com/citations?view_op=view_citation&hl=ru&user=SqSdKDAAAAAJ&citation_f

or_view=SqSdKDAAAAAJ:Y0pCki6q_DkC

A Mamanazarov, B Mamurov, B Madrimov, M Mamanazarov, G Ulmasova.

Гуманитарные Основания Личностного Развития Студентов В Образовательном Процессе По

Физической Культуре.

https://scholar.google.com/citations?view_op=view_citation&hl=ru&user=SqSdKDAAAAAJ&citation_f

or_view=SqSdKDAAAAAJ:u-x6o8ySG0sC

ББ Маъмуров. Основные требования к качеству высшего педагогического

образования. https://cyberleninka.ru/article/n/osnovnye-trebovaniya-k-kachestvu-vysshegopedagogicheskogo-obrazovaniya

ББ Маъмуров. Нравственно-эстетическое воспитание учащихся средствами

литературных произведений. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgibin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20

&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Otros_2018_4_9

ББ Маъмуров. Нравственно-эстетическое воспитание учащихся средствами

литературных произведений. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgibin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20

&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Otros_2018_4_9

Published

2022-12-01