USING DIFFERENT INTERACTIVE METHODS IN TEACHING MATHEMATICS
Raupova Mohinur Khaydar kizi, Chirchik State Pedagogical Institute, Lecturer at the Department of Algebra and Mathematical Analysis
Аннотация
В статье рассматриваются возможности и преимущества
использования интерактивных методов на уроках математики. Кроме того, дается
несколько методов, где мы можем использовать компьютер в современных школах.
Описана сущность некоторых интерактивных методов, используемых на уроках
математики, и способы их использования.
Библиографические ссылки
Georgopoulos P. Looking Inside the Brain: The Power of Neuroimaging. Princeton (New Jersey), Princeton University Press, 2015.
Malygina O.A. Formation of the foundations of professional mobility in the process of teaching higher mathematics // O.A. Malygina. URSS, 2010. 368 p.
Talyzina N.F. Management of the process of assimilation of knowledge // N.F. Talyzina. Moscow University Press, 1984. 345 p.
Tikhomirov V.M. Mathematics and its teaching at school, college and university // Functional spaces. Differential operators. General topology. Problems of mathematical education. RUDN, 2008. p. 94.