ЧУВСТВО ПРИЧАСТНОСТИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ РЕФОРМЫ КАК ФАКТОР УВЕРЕННОСТИ В БУДУЩЕМ

Шобдурасимова Умринисо Токсировна Андижанский государственный университет преподаватель кафедры общей педагогики педагогического факультета

Авторы

  • Шобдурасимова Умринисо Токсировна

Аннотация

В данной статье подробно описаны пути реализации задач глубоких
реформ во всех сферах жизни современного Узбекистана, подъем духовного мира человека
и построение чувства сопричастности гражданскому обществу.

Библиографические ссылки

Sh.M.Mirziyoyev “Erkin va farovon, demokratik O’zbekiston davlatini birgalikda barpo etamiz”, Toshkent “O’zbekiston”-2016.

Sh.M.Mirziyoyev “Buyuk kelajagimizdi mard va oliy janob xalqimiz bilan birga quramiz”, Toshkent “O’zbekiston”-2017.

Sh.M.Mirziyoyev “Tanqidiy tahlil, qat’iy tartib-intizom va shaxsiy javobgarlik-har bir rahbar faoliyatining kundalik qoidasi bolishi kerak”, Toshkent-2017.

O’zbekiston Respublikasini 2017-2021 yillarda yanada rivojlantiruvchi Harakatlar Strategiyasi 2017-y 7-fevral

O’zbekiston Respublikasi Prezidentining Oliy Majlisga murojatnomasi 2020-y.

Baer, M. va Frese, M. (2000). Tashabbus va psixologik xavfsizlik, jarayon innovatsiyasi va qat'iy ishlash.

Bandura, A. (1977). O'z-o'zini samaradorligi: nazoratni amalga oshirish. Nyu-York

Bandura, A. (1986). Fikr va harakatning ijtimoiy asoslari. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.

Bandura, A. (1997). O'z-o'zini samaradorligi: nazoratni amalga oshirish. Nyu-York: Friman.

Beytmen, T. S. va Krant, J. M. (1993). Tashkiliy xulq-atvorning faol komponenti. Tashkiliy xatti-harakatlar jurnali, 14, 103–118.

Загрузки

Опубликован

2022-11-01