SHARQ MUTAFAKKIRLARINING TARBIYAGA OID QARASHLARI O‘QUVCHILAR TARBIYASIDA ASOSIY MANBA

Xalilov Farhod Furqat o’g’li, Andijon davlat universiteti 2-bosqich tayanch doktaranti

Авторы

  • Xalilov Farhod Furqat o’g’li

Аннотация

Ushbu maqolada sharq mutafakkirlarining tarbiyaga oid qarashlari
to‘langan, tahlil qilingan va o‘quvchilar tarbiyasida tutgan o‘rni asoslangan.
Shuningdek bugungi kundagi ta’lim-tarbiya jarayonini rivojlantirish uchun o‘ziga
xos taklif va tavsiyalar berilgan.

Библиографические ссылки

Сафарова Р. Г. Педагогическое сотрудничество как фактор развития и стимулирования творческого мышления учащихся // Образование через всю жизнь: непрерывное образование в интересах устойчивого развития. 2013.

№2. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/pedagogicheskoe-sotrudnichestvo-kakfaktor-razvitiya-i-stimulirovaniya-tvorcheskogo-myshleniya-uchaschihsya (дата обращения: 08.05.2022).

Сафарова Рохат Гайбиллаевна Пути и факторы оптимизации содержания общего среднего образования на современном этапе // Образование через всю жизнь: непрерывное образование в интересах устойчивого развития. 2012.№2. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/puti-i-faktory-optimizatsii-soderzhaniyaobschego-srednego-obrazovaniya-na-sovremennom-etape (дата обращения: 08.05

Сафарова Рохат Гайбуллаевна). Теория и практика обучения родному языку в школах Узбекистана в условиях национального возрождения. https://elibrary.ru/item.asp?id=30225376

Сафарова Р. Г. Бошланғич синф дарсликларини яратишнинг ўзига хос жиҳатлари. https://scholar.google.com/citations?view_op=view_citation&hl=ru&user=eN8GPmgAAAAJ&cstart=20&pagesize=80&citation_for_

view=eN8GPmgAAAAJ:70eg2SAEIzsC

Safarova Rokhat G. Ways and factors ofoptimization of the content of general secondary education in today’s world // Образование через всю жизнь: непрерывное образование в интересах устойчивого развития. 2012. №2 (eng). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/ways-and-factors-ofoptimization-of-the-content-ofgeneral-secondary-education-in-today-s-world (дата обращения: 09.05.2022).

Загрузки

Опубликован

2022-10-15