МАТЕМАТИКА ДАРСЛАРИДА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ МАНТИҚИЙ ФИКРЛАШ ҚОБИЛИЯТЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШГА ИННОВАЦИОН ЁНДАШУВ

Зайнитдинова Масуда Абдукадировна, Тошкент шаҳар халқ таълими ходимларини қайта тайёрлаш ва уларнинг малакасини ошириш ҳудудий маркази Ўқув ва илмий ишлар бўйича директор ўринбосари

Авторы

  • Зайнитдинова Масуда Абдукадировна

Аннотация

Мақолада ўқувчиларнинг мантиқий фикрлаш қобилиятларини
ривожлантиришда математика дарсларининг ўрни, инноавион усуллардан
фойдаланиш имкониятлари кенг ва батафсил баён қилинган.

Библиографические ссылки

РГ Сафарова, ФИ Юсупова. 1–9-синфларнинг ҳар бири учун ўқувчиларда ўзаро дўстона муносабатларга асосланиб ҳамкорликда фаолият кўрсатиш кўникмаларини шакллантириш жараенининг мазмуни. https://scholar.google.com/citations?view_op=view_citation&hl=ru&user=eN8GPmgAAAAJ&cstart=20

&pagesize=80&citation_for_view=eN8GPmgAAAAJ:_FxGoFyzp5QC

Сафарова Рохат Гайбиллаевна Основы компетентносного подхода к содержанию начального образования // Образование через всю жизнь: непрерывное образование в интересах устойчивого развития. 2015. №13.

URL: https://cyberleninka.ru/article/n/osnovy-kompetentnosnogo-podhoda-ksoderzhaniyu-nachalnogo-obrazovaniya (дата обращения: 09.05.2022).

РГ Сафарова. Возможности расширения познавательной деятельности учащихся средствами технологии обучения. http://www.manpo.ru/manpo/ publications/ped_obraz/n2016_03.pdf#page=120

Сафарова, Р. Г. Учащиеся как активные творческие субъекты образовательного процесса в условиях модульного обучения / Р. Г. Сафарова, Н. С. Сабирова // Образование через всю жизнь: непрерывное образование в

интересах устойчивого развития : материалы 14-й международной конференции, Санкт-Петербург, 03–05 июня 2016 года. – Санкт-Петербург: Ленинградский государственный университет им. А.С. Пушкина, 2016. – С. 219-222. – EDN XQTQHD.

Загрузки

Опубликован

2022-10-14