РАҚАМЛИ ТАЪЛИМ МУҲИТИНИНГ ЎЗИГА ХОС ХУСУСИЯТЛАРИ ВА ТАРКИБИЙ ЭЛЕМЕНТЛАРИ
Хонқулов Шерали Хурсаналиевич, Фарғона давлат университетининг мустақил тадқиқотчиси
Аннотация
Ҳар қандай муҳит (фаолият, жараён)да муайян хусусиятлар
кўзга ташланади. Ушбу хусусиятларга таянган ҳолда тегишли муҳит
(фаолият, жараён)нинг умумий моҳиятидан хабардор бўлиш мумкин.
Бошқача айтганда, хусусиятлар муайян муҳит (фаолият, жараён) ўзига
хослиги, такрорланмаслигини англатади. Шу билан бирга муҳит (фаолият,
жараён) маълум элементлар ва уларнинг туркумидан таркиб топади. ОТМда
яратиладиган рақамли таълим муҳитида ҳам ўзига хос хусусиятлар билан
бирга таркибий элементлар ҳам намоён бўлади. Мақолада худди шу хусусида
тўхталиб ўтилади.
Библиографические ссылки
Воинова О.И., Плешаков В.А. Киберонтологический подход в образовании. Монография / Под ред. В.А.
Плешакова. – Норильск: Норильский индустриальный институт, 2012. – С. 120
Инновацион таълим технологиялари / Н.А.Муслимов, М.Ҳ.Усмонбоева, Д.М.Сайфуров, А.Б.Тўраев. – Т.:
“Сано-стандарт” нашриёти, 2015. – 60-б.
Кондаков А. Образование в эпоху четвертой промышленной революции // http://press.tstu.ru/index.php/
aktualnoeintervyu/234.
Кудимова Н.В., Мамонтов Д.И. Реализация модели “Цифровой класс” в Московской области. Методические
рекомендации. – Долгопрудный: Физикон Лаб, 2019. – С. 6.
Цифровая грамотность российских педагогов. Готовность к использованию цифровых технологий в учебном
процессе / Т.А. Аймалетдинов и др. – М.: Аналитический центр НАФИ и изд-во НАФИ, 2019 – С. 9-10.
Цифровая дидактика: 11 основных принципов // https://lala.lanbook. com/cifrovaya-didaktika-11-osnovnyhprincipov.
Цифровые технологии в образовании // https://www.uchportal.ru/publ/30-1-0-10201#:~:text.
Цифровая экономика: проблемы и перспективы развития // https:// mineconomy. uz/uploads/Проблемы_и_
перспективы_развития_цифровой_ экономики_(1).pdf.