INGLIZ TILINI IKKINCHI CHET TILI SIFATIDA O‘RGANAYOTGAN KURSANTLARNING NUTQIDA FONETIK INTERFERENSIYA
Namozova Dilnoza Berdimurotovna O‘zbekiston Respublikasi Jamoat xavfsizligi universiteti mustaqil tadqiqotchisi
Аннотация
Maqolada talaffuz darajasida fonetik interferensiani engib
o‘tish bo‘yicha maqsadli ishlarning ahamiyati asoslanadi. O‘qituvchilarga
doimiy fonetik ko‘nikmalarni shakllantirishga yordam beradigan turli xil
mashqlardan foydalanish, shuningdek, talabalarning talaffuz xatolarini
eshitish va ularni samarali tuzatish qobiliyatini rivojlantirish bo‘yicha
tavsiyalar berildi.
Библиографические ссылки
Bayramova L. K. Kontrastiv tilshunoslikka kirish. Qozon: Qozon
Nashriyoti. 2004. 116 b.
Barannikova L. I. Interferensiyaning mohiyati va uning paydo
bo‘lishining o‘ziga xos xususiyatlari // ikki tillilik va ko‘p tillilik muammolari:
ilmiy uz to‘plami. / ad. P. A. Azimov, Yu.D. Desheriev, F.P. Filin. M., 1972.
-98 betlar.
Vaynreyx U. Monolingualizm va ko‘p tillilik // tilshunoslikda yangi.
Moskva: Taraqqiyot, 1972. 6 jild. Til aloqalar. 25-60 betlar.
Vinogradov V.A. Interferensiya / / lingvistik ensiklopedik lug‘at. M.:
Sovet Ensiklopediyasi, 1990.
ISSN 2181-1717 (E) Образование и инновационные исследования (2022 год 6.2)
Moskaleva D.R. Iqtisodiy universitetda ingliz tilini o‘qitishda til
interferensiyasi muammosi [elektron resurs] / / ilmiy-o‘quv klasterini tashkil
etish va faoliyatining nazariy, uslubiy va amaliy jihatlari: Butunrossiya ilmiy
va amaliy materiallari. 27 mart, 2012, Qozon kuni Internet konferensiya.
Rossiya iqtisodiyoti. G. V. Plexanov nomidagi universitet. Qozon, 2012.
Xaugen E. Til bilan aloqa // tilshunoslikda yangi. M.: Taraqqiy, 1972.
Til aloqalar. 61-80 betlar.