ISKALA USULINING KOMMUNIKATIV KO’NIKMALARNI RIVOJLANTIRISHDAGI AHAMIYATI

Qodirov Olim Odilovich, AnDU Ingliz tili fonetikasi kafedrasi katta o’qituvchisi

Авторы

  • Кадиров Олим Одилович

Аннотация

Ushbu maqola umumta’lim maktablarida ingliz tili
darslarida yanada samarali natijalarga erishish uchun iskala (skaffolding)
usulidan foydalanish masalalariga bag’ishlangan. Maqolada bundan
tashqari, iskalaning model ko’rsatish, mavzu haqida gapirish, kerakli so’zlarni
oldindan o’rgatish, vizuallik kabi turlari va ularning ta’lim jarayoniga olib
kirishi mumkin bo’lgan afzalliklari borasida ham so’z boradi.

Библиографические ссылки

Flowerdew, J., Miller, L. On the Notion of Culture in Second Language Lectures. Tesol quarterly 29 (2). January 1995.

Hadfield, J. Intermediate Communicative Games. Edinburg: Addison ISSN 2181-1717 (E) Образование и инновационные исследования (2022 год 6.2) http://interscience.uz 111

Wesley Longman Ltd.

Hornby, A.S. Oxford Adanced Learner’s Dictionary. China: Oxford University Press, 2005. Print.

Khan S., Kamalova L., Jurayev L. Teens’ English 6. – T.: O’zbekiston, 2018. – 31. (- 158 b)

Jalolov J. Chet tili o’qitish metodikasi. – T.: O’qituvchi, 1996

Vandergrift, L. (2003). Orchestrating Strategy Use: Toward a Model of the Skilled Second Language Listener. Language Learning, 53, 463-496.http://dx.doi.org/10.1111/1467-9922.00232

Widdowson, H.G. (2001). Teaching a Langugae as Communication. (12th ed.). Oxford: Oxford University Press.

Выготский Л. С. Педагогическая психология. – М.: Педагогика,1991. B. 391. (– 410).

Гречина В. Н. Применение стратегии скаффолдинга в обучении профессиональному иностранному языку. «ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ЧТЕНИЯ ИМЕНИ А.А. КУМАНЕВА: Повышение профессиональной компетентности педагогических работников: вызовы, задачи,

перспективные решения»

Пассов Е.И. Основы коммуникативной методики обучения иноязычному общению. М.: Русский язык, 1989. 276 с.

Загрузки

Опубликован

2022-11-13