KIMYO FANINI O‘RGANISHDA TALABALARNING IJODIY FAOLIYATINI SHAKLLANTIRISHNING ASOSIY TARKIBIY QISMLARI

Artikov Maqsud Baxadirovich, Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti, assistent Ajieva Muxabbat Baxtibaevna, Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti, pedagogika fanlari nomzodi, docent Umrbekova Maftuna Ulug`bek qizi, Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti, magistrant

Авторы

  • Артыков Максуд Бахадырович

Аннотация

Maqolada ijodiy faoliyat xususiyatlarini hisobga olib,
talabalarning ijodiy fikrlashlari va ijodiy o‘ziga xos xususiyatilariga yechim
topish, shu bilan birga ijodiy qobiliyatlarini shakllantirish hamda kimyoviy
ijodkorlik tajribasidan kelib chiqib ijodiy faoliyatning o`ziga xos xususiyatlari
takomillashtiriladi. Barcha turdagi ijodkorlik uchun umumiy tarkibiy qismlar
ijodiy fikrlash qobiliyati va hamkorlik qobiliyatini yanada rivojlantirish va shu
bilan birga ijodkorlik motivatsiyasi hamda turli bilimlardan foydalanish tajribasi
yetilishtiriladi.

Библиографические ссылки

Семенов И.Н., Степанов С.Ю. Проблема организации творческого мышления и рефлексии: подходы и исследования. //Психология творчества. Общая, дифференциальная, прикладная. — М.: Наука, 1990. — С. 37-53.

Зарецкий В.К., Холмогорова А.Б. Смысловая регуляция в решении творческих задач. //Исследование проблем психологии творчества. — М.:Наука, 1983. — С. 62-100. 3.Семенов И.Н. Системный подход к изучению организации продуктивного мышления. //Исследование проблем психологии творчества. —М.: Наука, 1983. — С.27-61.

Mirkomilov SH.M., Omonov X., Raxmarullayev N.G`. Kimyo óqitish metodikasi. T.: “Moliya iqtisod”. 2013.

M.Nishonov, Sh.Mamajonov, V.Xujaev. Kimyo o’qitish metodikasi.Toshkent-2002 6. L. V. Golish. Talimning faol usullari : mazmuni, tanlash, amalga oshirish, Toshkent. , O’rta maxsus kasb-hunar talimi markazi. 2011-yil. 7.I. N. Barisov , “ Kimyoni o’qitish metodikasi ” Toshkent., “ O’qituvchi “ 1996-yil. 8.Богоявленская Д.Б. Пути к творчеству — М.: Знание, 1986. — 96 с.9.Эсаулов А.Ф. Проблемы решения задач в науке и технике. —Л.: ЛГУ, 1979. — 200 с. 10.Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения. — М.: Педагогика, 1981. — 186 с. 11.Лернер И.Я. Развивающее обучение с дидактических позиций. // Педагогика. — 1996. — № 2. — С.7-11.12.Голобородько М.Я. Развитие творческих способностей учащихся на уроках химии. Диссертация ..... канд. пед. наук, М. , 1964. — 238 с. 13.Оржековский П.А. Формирование у учащихся опыта творческой деятельности на практических занятиях по химии (Методические

рекомендации учителю). — М.: ИОСО РАО, 1995. — 16 с. 14.Kimyo o’qitish metodikasi: Oliy o’quv yurtlarining «Kimyo» ixtisosligi talabalari uchun darslik / N.G.Rahmatullayev, H.T. Omonov, Sh.M. Mirkomilov; O’zbekiston Respublikasi Oliy va o’rta maxsus ta’lim vazirligi. -Toshkent. IqtisodMoliya», 2013.

Загрузки

Опубликован

2022-11-13