MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA NOAN’ANAVIY FAOLIYATLAR VA AN’ANAVIY FAOLIYATLARNING BIR BIRIDAN FARQI VA ULARNING MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALAR TARBIYASIDAGI AHAMIYATI

Hasanova Gulnoz, Pedagogika fanlari nomzod, dotsent. Buxoro davlat universiteti “Makabgacha ta’lim” kafedrasi

Авторы

  • Xасанова Гулноз

Аннотация

maqolada an’anaviy faoliyatlar nima, noan’anaviy faoliyatlar nima, an’anaviy faoliyatlarning noan’anaviy faoliyatlardan farqi va zamonaviy pedagogik texnologiyalarning bola tarbiyasidagi ahamiyati haqida bayon etilgan.

Библиографические ссылки

Белинский В.Г., Чернышевский Н.Г., Добролюбов Н.А. «О детской литературе» 2-е изд. М.: Детская литература Болотская С. «Приобщение детей дошкольного возраста к художественной литературе» Детский сад от А до Я. 2008

Гриценко З.А. «Развитие интереса к книге у детей дошкольного возраста» Детский сад: теория и практика. 2013. № 6. С. 6-13. 4. Соболева А.Е. «Как научить ребенка читать» СПб.: Детство-пресс, 2014.

Хасанова Г. Олий таълим муассасалари педагогларининг Креатив қобилиятларини ривожлантиришнинг мазмуни //Academic research in educational sciences. – 2021. – Т. 2. – №. 1.

Hasanova G. Maktabgacha ta’limda kompetensiyaviy yondashuvlar: istiqbollar, muamolar va yechimlar //центр научных публикаций (buxdu. uz). – 2020. – Т. 1. – №. 1.

Хасанова Г. К. Classification of Educational Activities and Assessment Classifications: Improvement of Pedagogical Problems //International Journal of

Загрузки

Опубликован

2022-11-13