ЗАМОНАВИЙ ПЕДАГОГИКАНИНГ “ТАРБИЯ” ФАНИ ЎҚИТУВЧИСИГА ҚЎЯДИГАН КАСБИЙ ТАЛАБЛАРИ
Кошанова Нилуфар Махсудовна, Pедагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD), Тошкент вилояти Чирчиқ давлат педагогика институти “Факулътетлараро ижтимоий фанлар” кафедраси ўқитувчиси
Аннотация
Ушбу мақоламизда замонавий педагогиканинг ўзига хос
хусусиятлари, тенденциялари, умумтаълим мактабларидаги ижтимоийгуманитар йўналишдаги фанларни ўқитиш жараёнидаги ислоҳатлар,
“Тарбия” фанининг жорий қилиниш зарурияти шу билан бирга фан
ўқитувчисига қўйиладиган касбий -педагогик талаблар таҳлил қилинган.
Библиографические ссылки
Узлуксиз маънавий тарбия концепцияси Вазирлар Маҳкамасининг 2019 йил 31-декабрдаги И 059-сонлиқарорига 1- илова.ҚҲММБ: 09/20/1059/0017- сон.03.20.2020. Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 7.07.2020. санасидаги 422-сонли қарори. https://lex.uz/ru/docs/4885018 Голованова Н.Ф. Педагогика. 2018. https://studme.org/297874/ Рожков М. И. Организация воспитательного процесса в школе [Текст]:
учеб. пособие для студентов вузов / М. И. Рожков, Л. В. Байбородова - Москва: ВЛАДОС, 2000. - 254 с.
Сумина Т.Г. Теория воспитательной работы. Курс лекция. Екатеренбург. РГППУ. 2010. -С. 99.
Тоштемирова С.А. Кластер ёндашуви асосида умумий ўрта таълим муассасаларида таълим сифатини ошириш /пед. фан. фалсафа док. дисс. (PhD). Чирчиқ. 2021. -Б. 160. Хўжамқулов У.Н. Педагогик таълим кластерининг илмий-назарий асослари// пед.фан. док. дисс. Чирчиқ. 2020.- Б. 277. https://spravochnick/ru/pedagogika/teoriya-obucheniya/trebovaniya-kmetodam-obucheniya-vybor-metodov-obucheniya/ Кошанова Н.М. Умумтаълим актабларида синф раҳбарлари фаолиятини ривожлантириш механизмлари (кластер ёндашуви асосида) пед. фан. фалсафа
док. дисс. (PhD). Чирчиқ. 2022. - Б. 160