ТАЪЛИМ СИФАТИГА ТАЪСИР ЭТУВЧИ ОМИЛЛАР ВА УНИ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШГА ҚАРАТИЛГАН ИННОВАЦИОН ЁНДАШУВЛАР

Илмуродова Феруза Шокировна, Тошкент шаҳри Мирзо Улуғбек тумани 275-сонли мактаби Тарих фани ўқитувчиси

Авторы

  • Илмуродова Феруза Шокировна

Аннотация

Ушбу мақолада таълим сифатига таъсир этувчи омиллар,
унинг таркиби ва мазмунини такомиллаштиришга нисбатан янгича
ёндашувларнинг татбиқ этилиши, таълим кластерининг илмий-педагогик
жиҳатлари, бу бўйича олиб борилган тадқиқотлар натижалари келтириб
ўтилган ҳамда таълим сифати самарадорлигига оширишга қаратилган
таклиф ва тавсиялар тақдим этилган.

Библиографические ссылки

Портер М.Э. Конкуренция. – М.: Вильямс, 2003. – С. 35. Solvell O., Lindqvist G., Ketels C. The Cluster Initiative GreenBook, 2003. Электронный ресурс: http://www.cluster-research.org. Шамова Т.И. Кластерный подход к развитию образовательных систем// Взаимо действия обрзовательных учреждений и институтов социума в обеспечении эффективности, доступности и качества образования регионаю Белгород, 2006. Павлова Т.С. В образовательном кластере Москвы педагогов научат учить детей по новому / Т. С. Павлова // Учебно-методический кабинетю http://pedkopilka.ru/blogs/pavlova-tatjana/v-obrazovatelnom-klastere-moskvy-pedagogovnauchat-uchitdetei-po-novomu.html. Болотов В.А. Единый государственный экзамен как элемент становлениясистемы независимой оценки качества образования в Российской Федерации/ Вестник образования. - 2004.- №23. - С.15-25. Жук А.И. Система педагогического образования Республики Беларусь: достижения, трудности, перспективы / А. И. Жук, А. В. Торхова // Адукацыя і выхаванне. – 2014.– №7 – С. 19 – 25.; Торхова А.В. Перспективы кластерного развития системы педагогического образования Республики Беларусь / А.В.Торхова // ХI международная научно-практическая конференция «Психология образования» – М., СПб. : Нестор-История, 2015. – С.517-520. Мухамедов Ғ. И., Хўжамқулов У. Н., Тоштемирова С. А., 2020, Педагогик таълим инновацион кластери, Тошкент, Университет, - Б. 13.

Ходжамқулов У.Н. Педагогик таълим инновацион кластерининг илмийназарий асослари // педагогика фанлари докт.дисс. Тошкент. 2021. – 204. Тоштемирова С.А.Кластерли ёндашув асосида таълим сифатини ошириш

// педагогика фанлари бўйича фалс.докт.дисс. Тошкент. 2021. – 198 Боймуродов А.Х. Умумий ўрта таълим тизимида информатика ва ахборот технологиялари фанини ўқитишнинг инновaцион кластер модели // педагогика фанлари бўйича фалс.докт.дисс. Тошкент. 2021. – 136. Ботирова Ш.И. Адабий таълим кластеринг илмий-педагогик асослари // педагогика фанлари докт.дисс. Тошкент. 2021. – 226. Қаршиева Д.Э. Кластер воситасида бўлажак ўқитувчиларда касбий компетенцияни шакллантиришнинг педагогик асослари (мактаб малакавийамалиёти мисолида) // педагогика фанлари бўйича фалс.докт.дисс. Тошкент.2021. – 122. Шарипова Г.Н. Педагогик таълим кластери шароитида талабаларда ўзини ўзи ривожлантириш компетенциясини шакллантириш // педагогика фанлари

бўйича фалс.докт.дисс. Тошкент. 2021. – 146.Кошанова Н.М. Умумтаълим мактабларида синф раҳбарлари аолиятини ривожлантириш механизмлари (кластер ёндашуви асосида) // педагогика фанлари бўйича фалс.докт.дисс. Тошкент. 2021. – 202. Ростовцева Л.Г. Доклад на педагогической конференции по теме “ Качество

образования – предпосылки, сущность, оценка”// https://urok. 1 sept.ru . Осечкина Л.И. Кластерный подход как условие повышения эффиктивности деятельности вуза / Л.И.Осечкина // Высшее образование в России. -2012. -№8-9. – С.75 личностного и профессионального развития субъектов непрерывного

Загрузки

Опубликован

2022-11-13