MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNI ATROF OLAM BILAN TANISHTIRISHDA MILLIY VA XORIJIY TAJRIBALAR

Xurvalieva Tarmiza Latipovna, Pedagogika fanlari doktori (DSc), Toshkent viloyati Chirchiq davlat pedagogika instituti Maktabgacha ta’lim metodikasi kafedrasi dotsenti, Teshabaeva Zamira Sobirovna, Toshkent viloyati Chirchiq davlat pedagogika instituti Maktabgacha ta’lim metodikasi kafedrasi katta o`qituvchisi

Авторы

  • Хурвалиева Тармиза Латиповна

Аннотация

Maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarni atrof olam bilan tanishtirishga oid mamlakatimiz va xorijiy olimlarning pedagogik g‘oyalari, atrofdagi olam bilan tanishtirish mashg‘ulotlarida foydalaniladigan “NBIC”
texnologiyasi bo‘yicha fikr-mulohazalar yuritilgan, shuningdek, bolalarni atrof
olam bilan tanishtirish borasidagi ilmiy-metodik qarashlar asoslanilgan.

Библиографические ссылки

Mirziyoev Sh.M. 2017- 2021 yillarda maktabgacha ta’lim tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida qaror. 29.12.2016 y., PQ-2707,O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami, 2017 y., 1-son, 11-modda, 35-son, 923-modda.

O‘zbekiston Respublikasining ilk va maktabgacha yoshdagi bolalar rivojlanishiga qo‘yiladigan davlat talablari. Maktabgacha ta’lim vazirligi MH-1- son buyrug‘i. T.: 2018. 18 iyun. -31b. 3. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar mahkamasi maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standarti. 8.12. 2020 y. 802- son qaror. “Ilk qadam” maktabgacha ta’lim muassasasining davlat o‘quv dasturi. 4. Davletshin. M.G., Do‘stmuhamedova Sh. va boshq. Yosh davrlari va pedagogik psixologiya. O‘quv metodik qo‘llanma. -T.: 2004. 129 b. 5. Дыбина О.В. Ребёнок и окружающий мир. Программа и методические рекомендatsiи. Для занятие с детьми 2-7 лет. Изд. Мозаика-синтез., 2017. 123 с. 6. Зинченко В.П. Развивающее образование. Том I. Диалог с В.В. Давыдовым. -М.: АПК и ППРО , 2002. - 254 с. 7. Козина Е.Ф. Методика ознакомления с окружающим миром в предшкольном возрасте. М.: Изд. Прометей-2011. - 690 с.8. Козлова С.А., уликоваТ.А. Дошкольная педагогика: Учеб. пособие для студ. сред. пед. учеб. заведений. -3-е изд., исправ.и доп. - М. :Издательскийцентр «Академия», 2001. - 416 с. 9. Qodirova F.R., Toshpo‘latova Sh.Q., A’zamova M.N. Maktabgacha

pedagogika / O‘quv qo‘llanma. T.: Ma’naviyat, 2013.157 b. 10. Qodirova F.R., Jo‘raeva N.T. Maktabgacha ta’limda zamonaviy yondashuvlar va innovatsiyalar / O‘UM. TDPU huzuridagi XTXQTMOXM.T.: 2018. -158 b. 11. Немов Р.С Практическая психология:Познания себя.Влияние на людей.: Пособие для учащихся. -М.: Гуманит.изд.центр ВЛАДОС, 1998. 320 с.

Спиноза Б. The Philosophy of Spinoza As Contained in the First, Second,and Fifth Parts of the Ethics and in Extracts from the Third and Fourth. Creative Media Partners, 2016. -220 р. 13. Усова А.П. Обучение в детском саду / Под.ред. А.В.Запорожца. -3 еизд. Испр -М.: Просвещение, 1991. 176 с. 14. Ferreira M.E. Stage-based egological education of reschool children on the basis of environmentally friendly approach. Рortugal. 2015. - 149 р. 15. Fisher R. A. Impact of arly-Exposure Environmental Education on a Child’s Selection of Words and Creativity. 2013. -267 р.

Загрузки

Опубликован

2022-11-13