ПУТИ ПОВЫШЕНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО МАСТЕРСТВА БУДУЩИХ ПЕДАГОГОВ

Ибрагимова Гульсанам Нематовна доцент Ташкентского государственного педагогического университета имени Низами, доктор психологических наук

Авторы

  • Ибрагимова Гулсанам Нематовна

Ключевые слова:

Иинновационная деятельность, педагогическая практика, компетентность, творческий подход, педагогические ситуации, научное мировоззрение.

Аннотация

В данной статье рассматриваются конкретные педагогические, психологические особенности подготовки будущих специалистов инновационной профессиональной деятельности. В нем также изложены вопросы педагогической практики, передовой опыт и сотрудничества с родителями для подготовки будущих специалистов инновационная профессиональная деятельность.

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги ПФ-4947-сон Фармони. Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2017 й., 6-сон, 70-модда.

Ўзбекистон Республикаси Мактабгача таълим вазирлигининг 2018 йил 7 июлдаги 4-сонли ҳайъат йиғилиши қарори билан тасдиқланган мактабгача таълим муассасалари учун “Илк қадам” давлат ўқув дастури.

Педагогика: энциклопедия. 2 – жилд./ тузувчилар: Жамоа. -Тошкент: “Ўзбекистон миллий энциклопедияси” Давлат илмий нашриёти. 2015, 368 б.

“Мактабгача таълим муассасаларида таълим жараёнининг сифати ва самарадорлигини такомиллаштириш: муаммо ва ечимлар” мавзусидаги республика илмий-амалий конференцияси материаллари. -Т.: ЎзПФИТИ. LESSON PRESS. 2017 йил 15 сентябрь. 168 бет.

Загрузки

Опубликован

2022-11-10