ПРОБЛЕМЫ ОРГАНИЗАЦИИ ЛАБОРАТОРНОЙ РАБОТЫ КАФЕДРЫ ЭЛЕКТРОМАГНИТИЗМА ФИЗИКИ ПРИ КРЕДИТНОЙ СИСТЕМЕ И ИХ РЕШЕНИЕ
Имамов Эркин Зуннунович, Ташкентский университет информационных технологий имени Мухаммада аль- Хоразмий, профессор кафедры физики, д.ф-м.н., профессор Каримов Хасан Нарзуллаевич, Ташкентский университет информационных технологий имени Мухаммада альХоразмий, старший преподаватель кафедры физики,
Ключевые слова:
лабораторная работа, дифференцированное обучении, Метод наименьших квадратов, учебный процесс, качество образования.Аннотация
В статье рассматриваются методические подходы к проведению лабораторных работ на занятиях физики, значение этих работ в будущей профессиональной деятельности на производстве. Описана методика выполнения лабораторных работ по физике с элементами творческого подхода и на основе дифференцированного подхода. Приведены примеры лабораторных работ разной степени сложности, обсуждается их эффективность.
Библиографические ссылки
Э.З. Имамов Х.Н.Каримов, C.C.Халилов, А.Э.Имамов // Будущее за обучением с активным процессом самообразования студентов // “Science and innovation” international scientific journal. (ISSN: 2181-3337) 2022. № 5. -С. 479-482. URL: //cyberleninka.ru/ article/n/buduschee-za-obucheniem-s-aktivnym-protsessom-samoobrazovaniya-studentov/ viewer 2. Х.Ш.Асадова, Ю.Н.Каримов // Янги замоновий технологиялар асосида ўқув
жараёнини самарали ташкил этиш // “Science and innovation” international scientific
journal. Volume 1 Issue 7. 2022. -С. 230-233. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/yangizamonoviy-tehnologiyalar-asosida uv-zharayonini-samarali-tashkil-etish/viewer 3. K.P.Abduraxmanov, Sh.X.Ismoilov, B.Ibragimov, S.S.Xalilov, Oberbek mayatnigidan fizik mayatnik sifatida tebranma harakatni o‘rganishda foydalanish. “Fizika, Математiка va
Inforformatika” jurnali. 2020 yil. 1-Son. -B. 99-103 4. E.Z.Imamov, X.N.Karimov Oʻqitishning kredit tizimiga oʻtishda talabalarning psixologik va fiziologik muammolari. «Ҳозирги замон аниқ ва техник фанлар муаммолари ва уларнинг ечимлари” мавзусидаги Республика илмийназарий анжумани. 1-бўлим. Нукус-2018. –Б.21-23 5. J.E.O‘sarov, K.T.Suyarov. //Developing Pupils’ Learning and Research Skills on the Basis of Physical Experiments// “International Journal of Psychosocial Rehabilitation” Volume 24 Issue 2. 2020. –P. 1337-1346. URL: https://www.psychosocial.com/article/
PR200433/10133/ 6. Yu.N.Karimov, S.O‘.Nazirov, //Ta’lim jarayonida smart texnologiyalardan foydalanishning afzalliklari// “Zamonaviy qurilish materiallari va buyumlarini ishlab chiqarishda fan, ta’lim va ishlab chiqarish korxonalari integrasiyasini takomillashtirishning yechimlari” mavzusida xalqaro miqyosdagi ilmiy-texnik konferensiya. 2022. –B. 241-242
Э.З. Имамов Х.Н.Каримов, C.C.Халилов, А.Э.Имамов // Янги ўзбекистонда қайта тикланувчи энергия манбаларини жорий этиш билан боғлиқ муаммолар //«Science and innovation» international scientific journal. (ISSN: 2181-3337) 2022. № 3. -С. 367-372. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/yangi-zbekistonda-ayta-tiklanuvchienergiya-manbalarini-zhoriy-etish-bilan-bo-li-muammolar/viewer 8. A.S.Ganiyev, H.N.Bahronov, I.O.Jumaniyozov. “Elektromagnitizm” Fizika fanidan
laboratoriya ishlari uchun uslubiy qo‘llanma.-Toshkent. 2022, 64 b. 9. Гергова И.Ж., Коцева М.а., Ципинова а.х., Шериева Э.х., Азизов И.К. Виртуальные лабораторные работы как форма самостоятельной работы студентов. Pedagogical
sciences. 2017. №1. –C. 94-98. URL: https://s.top-technologies.ru/pdf/2017/1/36562.pdf