ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОЦЕССЕ СОЦИАЛЬНОЙ ИНТЕГРАЦИИ ЛИЦ С ДЕФЕКТОМ СЛУХА
Cултанова Зухра Шухратовна, Мухаммад ал-Хоразмий номидаги Тошкент ахборот технологиялари университети “Ахборот кутубхона тизимлари” кафедраси ўқитувчиси
Ключевые слова:
специальное образование, информация, Инклюзивное образование, Компьютерные технологии, дети с ограниченными возможностями, информационно-коммуникационные технологии, DisQuestion, DeafWake, Spread Signs, СурдофонАннотация
Ушбу мақолада махсус таълимга эҳтиёжлари бўлган болаларни ўқитишда ахборот - компьютер технологияларидан фойдаланиш, замонавий ахборот технологиялари тушунчаси, инклюзив таълимда ахборот технологияларини қўллаш, эшитишида нуқсони бўлган одамлар учун ёрдамчи қурилмалар, интернет тизимида мавжуд ногирон инсонлар учун мўлжалланган дастурлардан фойдаланиш келтирилган.
Библиографические ссылки
Қодирова, Ф. У., & Кенжаев, Н. У. (2020). Инклюзив таълим шароитида кар ва заиф эшитувчи болаларнинг ўқишига таъсир этувчи омиллар. Academic Research In Educational Sciences, (3), 904-910. 2. Қодирова ф.у. (2020). “Рақамли педагогика” – истиқбол бугундан бошланади: имкониятлар, стереотиплар, келгуси режалар. Современное образование (Узбекистан), (8 (93)), 4-9. 3. Dehqonova, M., & Najmiddinova, N. (2022). Alohida ehtiyojga ega bo’lgan
bolalarning oilaga moslashishi uchun muhim omillar. yangi o’zbekistonda milliy taraqqiyot va innovasiyalar, 90-92. 4. Dehqonova, M. (2022). Bolalardagi yozuv buzilishlari va ulardagi disgrafiyada o ‘ziga xos xatoliklarni paydo bo ‘lish mexanizmi. Yangi O’zbekistonda milliy taraqqiyot va innovasiyalar, 405-407. 5. Feruzakhon, Q., Khusnora, Y., & Dinara, A. (2022, April). PECULIARITIES OF THE PSYCHE OF DEAF AND HARD OF HEARING CHILDREN. In Next Scientists Conferences (pp. 24-27). 6. Xusnora, Y., & Yulduz, A. (2022, March). WAYS TO DEVELOP VOCABULARY IN CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT. In E Conference Zone (pp. 229-230). 7. Мухамедов Г.И., У.Н.Хужамкулов. “Педагогик таълим инновацион кластери: таъриф, тавсиф, тасниф”. Науч. пос. Чирчик-2019. 8. F.U. Kodirova, SZ kizi Matupaeva, FR Teshaboeva Methodical cluster-an innovative mechanism to increase the efficiency of general secondary and inclusive education. //http:// www.idpublications.org/wp-content/uploads/2020/08/. 9. FU Kodirova. Modern Approaches to Preparing Disabled Children for Social Life in Uzbekistan.// http://ijpsat.es/index.php/ijpsat/article/view/933