BOSHLANGICH SINF O‘QITUVCHILARIDA KOMMUNIKATIV KOMPITENTLIK SHAKLLANISHINING IJTIMOIY PSIXOLOGIK DETERMINANTLARI

Atavullayeva Maxbuba Kobilovna BPXTI o‘qituvchisi

Авторы

  • Atavullayeva Maxbuba Kobilovna

Ключевые слова:

Zamonaviy ta’lim siyosatini amalga oshirish nafaqat psixologik-pedagogik bilim va ko’nikmalar tizimini olishga, balki ijtimoiy va kommunikativ kompetentsiyani va kasbiy ahamiyatga ega shaxsiy fazilatlarni rivojlantirishga yo’naltirilgan bo’lajak o’qituvchilarni tayyorlash sharoitida mumkin.

Аннотация

Maqola boshlang‘ich sinf o’qituvchilarining kasbiy tayyorgarligi jarayonida ularning kommunikativ kompetentsiyasini rivojlantirishning ijtimoiy psixologik determenantlari muammosiga bag’ishlangan O’qituvchining kasbiy tayyorgarligi jarayonida ijtimoiy va kommunikativ kompetentsiyasini rivojlantirish, bu o’qituvchi shaxsining ajralmas neoformatsiyasi sifatida tushuniladi, ijtimoiy va kommunikativ qobiliyatlarni rivojlantirish bo’yicha nazariy, lingvistik va uslubiy bilimlar to’plami bilan tavsiflanadi.

Библиографические ссылки

Jahon iqtisodiy forumi. To’rtinchi sanoat inqilobida muvaffaqiyat qozonishingiz kerak bo’lgan 10 ta ko’nikma, Shveytsariya, kirish rejimida mavjud: https://www.weforum.org/ agenda/2016/01 the-10-skills-you-need-to- to’rtinchi sanoat inqilobida gullab-yashnash/ MS Dobryakova, ID Frumin, Universal kompetensiyalar va yangi savodxonlik: shiorlardan haqiqatga, s. 474 (Tahr. M.S. Dobryakova, ID Frumin, Moskva: Oliy iqtisod maktabi, 2019 yil) «Bakalavriat va magistratura bosqichi uchun Federal davlat ta’lim standarti (3++) axborot resursi. Federal davlat oliy ta’lim standartlari portali», Rossiya, kirish rejimi: http://fgosvo.ru/ fgosvo/152/150/25/115 4. AA Isakova, Ta’lim integratsiyasi, 21, 1, 46-53, (2017) )

S.G.Ter-Minsarova, Globallashuv davridagi xalqaro aloqa ziddiyatlari to’siqlarmi yoki harakatlantiruvchi kuchlarmi?, Rossiya xalqlar do’stligi universiteti xabarnomasi. Ser.: Tilshunoslik, 19 (4), 43-48 (2015) IL Bim, Maktab filologik ta’lim tizimida chet tili (kontseptsiya). Maktabda chet tillari, 1, 4-9, (2009) Yu.N. Lapygin, Loyiha jamoasi yoki loyiha jamoasi. Ilmiy eslatmalar. 1, 42-47, (Nashriyotchi: «Rossiya Federatsiyasi Prezidenti huzuridagi Rossiya xalq xo’jaligi va davlat boshqaruvi akademiyasi» Federal davlat byudjeti oliy ta’lim muassasasining Vladimir filiali, 2019 yil) Frumin, MS Dobryakova, KA Barannikov, IM Remorenko, Universal kompetensiyalar va yangi savodxonlik: ertangi kun muvaffaqiyati uchun bugun nimani o’rgatish kerak. Maktab ta’limini o’zgartirish tendentsiyalari bo’yicha xalqaro hisobotning dastlabki xulosalari. Ta’limning zamonaviy

tahlili, 2 (19), 28, (2018) M. Granovetter, zaif aloqalarning kuchi, Amerika sotsiologiya jurnali, 78 (6), 1360-1380 (1973)

NV Savina, Pedagogika universiteti bitiruvchilarining raqobatbardoshligi psixo-ijtimoiy salomatlik omili sifatida, Zamonaviy o’qituvchilar ta’limi muammolari, 57-12, 257-266 (2017) Yu.P. Povarenkov, O’qituvchining kasbiy bag’rikengligining psixologik xususiyatlari, Diqqat psixologiyasining savollari: maqolalar to’plami, 21, 256 (Ilmiy ishlar, Saratov: Sarat universiteti nashriyoti, 2013 yil) BI Khsan, E.Iu. Fedorenko, ta’lim munosabatlaridagi mojarolar, muzokaralar va xavflar, Sibir

federal universiteti jurnali. Gumanitar va ijtimoiy fanlar, 7 (4), 619-627 (2014) DI Feldstein, Zamonaviy bolalik davridagi chuqur o’zgarishlar va buning natijasida ta’limni rivojlantirishning psixologik va pedagogik muammolarining dolzarbligi, kirish rejimi::// refdb.ru/

look/2311497.html

Загрузки

Опубликован

2023-04-17