IVEN PEDAGOGIKASI

Rustamova Manzura Mirkamalovna, Kimyo xalqaro universiteti dotsent v.b., PhD

Авторы

  • Rustamova Manzura Mirkamalovna TerDU

Ключевые слова:

O’qituvchi, bolalar ijodiyoti, rivojlantirish, yangi usullar, IVEN.

Аннотация

Tez rivojlanayotgan dunyoda omon qolish uchun zamonaviy inson tobora ko’proq izlanish faolligini ko’rsatishi, innovatsiyalar ishtirokchisi bo’lishi kerak. Shu sababli, zamonaviy qo’shimcha ta’limda bolaning ijodiy fikrlash va qobiliyatlarini rivojlantirishning ilmiy-tadqiqot muammolarini hal qilishdagi ahamiyati ortib bormoqda. Maqola IVEN pedagogikasi tushunchalari bilan tanishish, bolalarning ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish uchun IVENdan foydalanish muammolariga bag‘ishlangan.

Библиографические ссылки

G’oyalarni yaratish, sintez qilish qobiliyati. Fikrlashning moslashuvchanligi va ravonligi.

Amaliy masalalarni yechishda tizimli-dialektik yondashuv.

IFRT (Ijodiy fikrlashni rivojlantirish texnologiyalari) texnika va usullaridan foydalangan holda ijodiy masalalarni yechish malakalarini egallash .

O’z dunyoqarashini kengaytirish (kombinator vazifalar, mantiqiy o’yinlar va mashqlar, fantaziya qilish usullari va boshqalar).

Boshqa bilimlarni samarali o’zlashtirish uchun TRTM imkoniyatlaridan foydalanish qobiliyati.

Ushbu ishda tasvirlangan o’yinlar (1-ilova) IVENning ba’zi usullariga asoslanib, siz nostandart ijodiy fikrlashni shakllantirish uchun standart materialdan qanday foydalanishingiz mumkinligi, bolalarga amaliy dialektika usullarini o’rgatish mumkinligiga misoldir. Ta’limga bunday yondashuv o’quvchining qiziqishini, o’zini o’zi anglashini oshiradi, ijodiy qobiliyatlarini, o’ziga ishonchini va o’ziga ishonchini shakllantiradi.

Adabiyotlar ro’yxati

Jin A. A. Pedagogik usullar: tanlash erkinligi. ochiqlik. Faoliyat. Qayta aloqa. Ideallik: O’qituvchilar uchun qo’llanma. - M .: Vita-Press. 2012.

Jin A. A. «Ijodiy kurash»: uni qanday o’tkazish: usul. umumiy ta’lim uchun nafaqa. maktablar va muassasalar qo’shimcha ta’lim / A.A. Jin, A.F. Kavtrev. - M.: VITA-PRESS, 2012.

Загрузки

Опубликован

2024-05-24