ИЗУЧЕНИЕ ДРАМЫ «МУKАННА» НА ОСНОВЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ТЕХНОЛОГИЙ

Туропова Паризода Шавкат кызи, доцент Джизакского Государственного Педагогического Университета, кандидат филологических наук

Авторы

  • Туропова Паризода Шавкат кызи

Ключевые слова:

Педагогическая технология, педагогический процесс, органайзер «Как?», метод «Вставка», метод «Нетворкинг», метод «ФСМУ».

Аннотация

Данная статья посвящена изучению драмы Хамида Олимджана «Муканна» в академическом лицее на основе педагогических технологий. В статье проанализирована и интерпретирована драма «Муканна», описаны действующие лица драмы с помощью органи- заторф «Как?», методов «Вставка», «Нетворкинг» и «ФСМУ».

Библиографические ссылки

Yusupova Sh. Pedagogik texnologiyaning mohiyati. Til va adabiyot ta’limida yangi pedagogik

texnologiyalar (Respublika ilmiy-amaliy anjumani materiallari). Toshkent. 2006, 1-qism.

J.G‘.Yo‘ldoshev, S.A.Usmonov. Zamonaviy pedagogik texnologiyalarni amaliyotga joriy

qilish.-T.:Fan va texnologiya, 2008.

Egamberdiyeva F. Cho‘lpon ijodini yangi pedagogik texnologiya asosida o‘rganish. “Til va

adabiyot ta’limi” jurnali. 2005, 3-son.

Karimov I. Yuksak ma’naviyat-yengilmas kuch.-T.: Ma’naviyat, 2008

Mirziyoyev Sh.M. Adabiyot va san’at, madaniyatni rivojlantirish – xalqimiz ma’naviy olamini

yuksaltirishning mustahkam poydevoridir. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.M.Mirziyoyevning

O‘zbekiston ijodkor ziyolilari vakillari bilan uchrashuvdagi ma’ruzasi / Xalq so‘zi. – Toshkent, 2017,

avgust.

To‘xliyev B. Adabiyot o‘qitish metodikasi.-T.: A. Navoiy nomidagi O‘zbekiston Milliy

kutubxona, 2010

Опубликован

2023-11-15