OMONIMLIK VA POLISEMANTIK HODISALARNI FARQLASH
Saidova Kamola, Toshkent davlat o‘zbek tili va adabiyoti universiteti magistri
Ключевые слова:
Leksema, sema, shakldosh so‘zlar, o‘qib tushunish, bosh ma’no, ko‘chma ma’no, ma’no qirrasi.Аннотация
Mazkur maqolada ona tili ta’limi maqsadi va uning oldida turgan asosiy masalaga e’tibor qaratilgan. Ona tili ta’limida o‘qitishning ayrim ilg‘or usullaridan foydalanish metodikasi tavsiya etilgan va usullarning o‘ziga xos xususiyatlari tushuntirilgan. Jumladan, shakldosh so‘zlarni farqlashga o’rgatishda maktab ta’limida duch kelinadigan ayrim muammolar va ularning еchimlari
haqida so‘z boradi. Shakldosh so‘zlar va ko‘chma ma’noli so‘zlarni farqlashni osonlashtiradigan
ayrim mashq va topshiriqlar keltirilgan.
Библиографические ссылки
Azimova I., Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi(Til ta’limiga oid fanlar moduli), uslubiy qo‘llanma. – T
:. Hilol –Nashr. – 2020
Begmatov E., Mamatov A. Adabiy norma nazariyasi. T:. – 1997 .
Ne’matov H., Mengliyev B. Til ma’rifati. T:. – 2015
Mengliyev B. Ona tili ta’limi: Davr talabi va ijtimoiy zarurat. “Ma’rifat” gazetasi, 2017 yil, 22-fevral soni
Umumiy o‘rta ta’limning Milliy o‘quv dasturi (1-11-sinf). Respublika ta’lim markazi. – Toshkent, 2020
Ulug‘ov. N. Tilshunoshlik nazariyasi. O‘quv qo‘llanmasi. — T.: Barkamol –fayz mediya, 2016.
Sayfullaeva R., Mengliyev B., Boqieva G., Qurbonova M., Yunusova Z., Abuzalova M. Hozirgi o‘zbek
tili. – T:.- 2007
G‘ulomov A., Ne’matov H., Оna tili ta’lim mazmuni. – Т:..O‘qituvchi, 1995.
Yo‘ldosheva D. Ona tili talimi maqsadining tadrijiy taraqqiyoti.-T:. O`zbekiston Milliy ensiklopediyasi,-