MUSIQA TA’LIMIDA BOLALAR FOLKLOR QO‘SHIQLARINI O‘RGATISH PEDAGOGIK MUAMMO SIFATIDA
Saloxov Nuriddin Muxiddinovich, Turkiston yangi innovatsiyalar universitetining 1 – kurs magistranti
Ключевые слова:
общее сребнее образавание, музикальное образование, национоальная музы- ка, фолклорныие песни.Аннотация
В статъе даны резулътаты анализа учебников по музыке для средних общеобразова- телъных школ, на основе анализа изучено состояние обучения фолъклорных песен в школе.
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasining Konstitutsiyasi. – T: O‘zbekiston, 2023. – 113 b.
O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risda”gi qonuni. O‘RQ–637–son 23.09.2020–T.: 2020. 75 b. // https://lex. uz/doss/5013007 Алавия М. Ўзбек халқ маросим қўшиқлари. – Т.: Фан, 1974. 77 б.
Атоев О.Кўҳна ва Навқирон Бухоро тароналари.Т.;2011.237б 5.Ражабов Д., РажабовТ. Халқ қўшиғи ва мусиқа ижрочилиги. –Т.: Наврўз нашриёти. 2018. –127 б.
Ражабов, Д. З., & Ражабов, Т. И. (2018). Формирование и развитие узбекской народной лирики. In Междуна- родная образовательная деятельность как фактор развития и сотрудничества высших учебных заведений в совре- менном поликультурном мире (pp. 207-212).
Ражабов, Т. И. (2023). Совершенствование Механизма Духовно-Нравственного Формирования Учащихся Че- рез Узбекские Народные Песни. Miasto Przyszłości, 33, 167-176.
Ражабов, Т. И. (2021). Ўкувчи-ёшларга ўзбек миллий мусиқа фольклори намуналари воситасида эстетик тар- бия бериш. Science and Education, 2(11), 1094-1103.
Тўхтасин, Р. И. (2022). ЎЗБЕК ХАЛҚ ҚЎШИҚЛАРИ ВА ИЖРОЛАРИ ҲАҚИДА. Central Asian Research Journal for Interdisciplinary Studies (CARJIS), (Special issue), 64-71.
Rajabov, T. I. The Mechanism of Teaching Uzbek Musical Folklore. Procedia of Philosophical and Pedagogical Sciences ISSN, 2795(546X), Ражабов, Т. (2023). O ‘zbek bolalar musiqiy o ‘yin folklorining mavzuviy tasnifi. Общество и инновации, 4(5/S), 340-345.
Ражабов, Т. И. (2022). Совершенствование Механизма Духовно-Нравственного Формирования Учащихся Че- рез Народные Музыки И Песни. Miasto Przyszłości, 29, 363-367.