UMUMIY O’RTA TA’LIM MUASSASA O‘QITUVCHILARINING MULOQOT MADANIYATINI SHAKLLANTIRISHNING PEDAGOGIK XUSUSIYATLARI

Nizomova Nodira Paxrutdinovna, PROFI UNIVERSITY Pedagogika va psixologiya kafedra mudiri

Авторы

  • Nizomova Nodira Paxrutdinovna TerDU

Ключевые слова:

samarali muloqot, ta’lim muassasasi, o’qitish, muloqot madaniyati, pedagogik shart-sharoitlar, ta’lim faoliyati madaniyati.

Аннотация

Samarali muloqot har qanday ta’lim muassasasida muvaffaqiyatli o’qitish va o’rganishning asosidir. Umumiy o‘rta ta’lim sharoitida muloqot madaniyatini shakllantirishda o‘qituvchilarning o‘rni katta. Ushbu maqolada umumiy o‘rta ta’lim muassasalari o‘qituvchilari o‘rtasida mustahkam muloqot madaniyatini shakllantirishga xizmat qiluvchi pedagogik xususiyatlar o‘rganiladi.

Библиографические ссылки

V.M.Karimova Ijtimoiy psixologiya Toshkent 2017 y.

E.G‘oziyev “Muomala psixologiyasi” o‘quv qo‘llanma.

M.G.Davletshin ham “Umumiy psixologiya” o‘quv qo‘llanma.

V.M.Karimova Ijtimoiy psixologiya darsli

Kamolova, SH. O‘., & Munarova, R. O‘. (2010). Urovni sovershenstvo lichnosti. Issledovatel nauchniy jurnal.–Qozog‘iston, 5(49), 100-105.

Kamolova, S., & Amanxonova, Y. (2022). O‘quvchilar tafakkur jarayonlarini shakllantirishda pedagogik texnologiyalarning ahamiyati. Jurnal Pedagogiki i psixologii v sovremennom obrazovanii, 2(6).

Kamolova, S., & Maxmudova, A. (2023). Oliy ta’lim muassasalarida pedagogik kadrlarni tayyorlashning psixologik jihatlari. Jurnal Pedagogiki i psixologii v sovremennom obrazovanii, 3(1).

Yaxshiyeva, M. SH., Kamolova, SH., Eshonkulov, E. S., Jumartova, U. U., & Urazoliyev, X. A. (2015).

Formirovaniye nauchnogo mirovozzreniya studentov. In Aktualniye zadachi pedagogiki (pp. 184-186).

Загрузки

Опубликован

2024-07-07