ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ РАЗВИТИЯ ПОЗНАВАТЕЛЬНОЙ СИСТЕМЫ У ПОДРОСТКОВ
Ashrapov Nodirbek Namoz o’g’li Buxoro davlat universiteti psixologiya va sotsiologiya kafedrasi o’qituvchisi
Ключевые слова:
Личность, познание, познавательное развитие, познавательные процессы, потребность, деятельность, метод, понятие, компетенция, способности, знания, умения, эмоциональный интеллект, общение.Аннотация
В данной статье рассматриваются вопросы формирования познавательной активности у подростков, проблема повышения эффективности и качества образовательного процесса, познавательная активность, когнитивная активность подростков как важный фактор совершенствования и одновременно как показатель эффективности и результативности образовательного процесса.
Библиографические ссылки
Amonashvili Sh.A. Talabalarning bilish qiziqishlarini rivojlantirish.- M., 2005y. 68 b.
Vishnevetskaya Z.P. Kichik yoshdagi maktab o’quvchilarining kognitiv faoliyatini faollashtirish usullari. - M., 2007. 79 b Gorenkov E.M. va L.V.Zankovaning didaktik tizimida o’qituvchilar va talabalarning birgalikdagi faoliyatining texnologik xususiyatlari. - M., 2004 yil 90 b
Govor T. Darsning tarbiyaviy “dozasi”.- M., 2005 y 70 b
Drujinin V.N. Umumiy qobiliyatlar psixologiyasi.- M., 2007 76 b
Qaynova A.L. Talabalarning kognitiv faolligini oshirish uchun o’yin texnologiyalaridan foydalanish xususiyatlari.- M., 2008 y. 95 b
Qodjaspirova G.M., Qodjaspirov A.Yu. Pedagogik lug’at: Oliy va o’rta pedagogika muassasalari talabalari uchun - M., 2005y. 77 b
Mixnevich T.P. Talabalar uchun o’quv vazifasini qanday qo’yish kerak.- M., 2004 y. 66 b
Mojar E.N. Maktab o’quvchilarining o’quv va kognitiv faoliyati pedagogik tushuncha sifatida.- M., 2005 y. 68 b