ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ВОЗМОЖНОСТИ ДЛЯ ФОРМИРОВАНИЯ КРИТИЧЕСКОГО И ТВОРЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ У БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ

Сулаймонова Дилдора Назаровна независимый исследователь Самаркандского государственного университета

Авторы

  • Сулаймонова Дилдора Назаровна

Аннотация

Научно и теоретически освещены педагогические возможности формирования критического и творческого мышления у будущих учителей начальных классов. В статье также подчеркивается важность педагогического творчества как основы инновационной деятельности учителей и интеграции их профессиональных и личностных качеств.

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги ПФ-4947-сонли Фармони. //Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2017 й., 6-сон, 70-модда

Педагогик технологиялар – таълим самарадорлиги омили; монография/ О Мусурмонова Т.: “Yoshlar nashriyot uyi”, 2020.184

Педагогик атамалар луғати. / Ўзбек, рус, инглиз тилларида/ О.Мусурманова ва бошқалар. Т.: “TURON – IQBOL”, 2019.844

Муслимов Н., Усмонбоева М., Сайфуров Д., Тўраев А. Педагогик компетентлик ва креативлик асослари. –Т.: Sano-standart, 2015. –120 бет.

Педагогик технология: муаммо ва истиқболлар (замонавий педагогик технологиянинг илмий-назарий асослари). Муаллифлар гуруҳи. / Т.:ОЎМКҲТРМ, 300 бет.

Жаҳонгир Худойқулов. Танқидий тафаккур тушунчаси ва уинг таълим жараёнидаги роли. file:///C:/Users/User/Downloads/tan-idiy-tafakkur-tushunchasi-va-uning-talim-zharayonidagi-poli.pdf

Загрузки

Опубликован

2022-01-18