MASOFAVIY TA’LIMDA EDTECH TEXNOLOGIYALARINING AFZALLIKLARI

Saidova Zaxro Rahmatullayevna, T.N.Qori Niyoziy nomidagi O’zbekiston pedagogika fanlari ilmiy tadqiqot instituti tayanch doktaranti

Авторы

  • Saidova Zaxro Rahmatullayevna TerDU

Ключевые слова:

raqamli ta’lim texnologiyalari, Masofaviy ta’lim, onlayn ta’lim, EdTech texnologiyalari, flipped classroom.

Аннотация

Ushbu maqolada raqamli ta’lim texnologiyasi bo’lgan EdTech texnologiyasining Masofaviy ta’limdagi o’rni va talabalarning bilim samaradorligini oshirishdagi vazifalari haqida so’z yuritilgan.

Библиографические ссылки

Mamatov D.N, Bekchanova Sh.B, Sadiqova A.V, Xo‘jaev A.A. LMS moodle tizimi va undan foydalanishni o‘rganish. O‘quv-uslubiy qo‘llanma. – Tashkent, 2020 y. 90 b

Saidova Z.R., Bakieva Fotima Rakhmatullaevna, Jumaev Zafar Zarifovich, Xursanov Sherzod Ulaboyevich and Xayriyev Furqat Nusrato`g`li. Using Modern Information Technologies in the Lesson. International Journal of Psychosocial Rehabilitation, Vol. 24, Issue 05, 2020 ISSN: 1475-7192

Bekchonova Sh.B. Fanlar boʻyicha raqamli koʻnikmalarni targ’ib qilish – raqamli dunyoda oʻqitish uchun aralash ta’lim. “Raqamli iqtisodiyot sharoitida oliy ta’limning trasnformatsiyasi”. Respublika ilmiy-amaliy anjumanining ilmiy maqolalar va ma’ruza tezislari toʻplami (2022 yil 18 noyabr). – Tashkent: “Imzo Print Media Group”, 2022. – 320-322 b

Mamatov D.N. Elektron axborot ta’lim muhitida kasbiy ta’lim jarayonlarini pedagogik loyihalashtirish.

Dissertatsiya. 2017 y. 46 b.

Андреев А.А. Введение в дистанционное обучение. O‘quv metodik qo‘llanma. — М.: VU, 1997 y. 123 b.

Толстобоков, О.H. Современные методы и технологии дистанционного обучения. Монография – М.: Мир науки, 2020.

Ibraimov A.E. Masofaviy malaka oshirishning pedagogik dizayni. Toshkent. “Lesson press”, 2020 y. 39 b.

Ibraimov A.E. Masofaviy o‘qitishning didaktik tizimi. Amaliy qo‘llanma. Toshkent. “Lesson press”, 2020

y. 32 b.

E.S.Polat tahriri ostida //“Ma’sofaviy ta’lim” Darslik. Ed.Vlados markazi. - 1998. – S. 192.

Загрузки

Опубликован

2025-01-04