ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ ОРГАНИЗАЦИИ ДОМАШНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ СТУДЕНТОВ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
Моминова Гульхайо Тургунбой кизи Преподаватель Андижанского государственного педагогического института
Ключевые слова:
инвалид, инвалид, домашнее обучение, воспитание, индивидуальное обучение на дому, педагогические условия, психологическая поддержка.Аннотация
В данной статье экспериментальная проверка педагогических условий и эффективности домашнего обучения учащихся с ограниченными возможностями, организация индивидуального обучения учащихся с ограниченными возможностями, психолого-педагогическое сопровождение в процессе домашнего обучения учащихся с ограниченными возможностями. Особое внимание уделено вопросам сопровождения.
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Alohida ta’lim ehtiyojlari bo‘lgan bolalarga ta’lim-tarbiya berish tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risidaˮ 2020-yil 13-oktyabrdagi PQ-4860 son qarori// O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami, 2021-yil 12-oktabr, 638-son.
Азимова, З. Э. (2018). Олий ўқув муассасаси маънавий-маърифий ишларининг педагогик назария ва амалиётда тутган ўрни. Современное образование (Узбекистан), (2), 26-35.
Jo‘raxo‘jayev M.X., Imkoniyati cheklangan bolalarning uyda yakka tartibdagi ta`limi samaradorligini oshirish mexanizmlari: Pedagogika fanlari bo`yicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi. – Jizzax – 2023. – 36- bet.
Jo‘raxo‘jayev M.X. Uyda yakka tartibdagi ta’lim o‘qituvchisining portreti / “Tilni o‘qitish va o‘rganishda XXI asr ko‘nikmalariˮ III xalqaro anjuman materiallari. – Jizzax, 2022. – B. 319-325.
Khalilkhoja, D. M. (2022, March). PROBLEMS AND SOLUTIONS OF HOME INDIVIDUAL EDUCATORS. In Conference Zone (pp. 315-318).
Xusanovich, M. O. (2021). Formation Of Elements Of Entrepreneurial Activity In Pupils Of The Preschool Educational Organization. JournalNX, 1, 265.
https://www.gazeta.uz/oz/2023/06/01/persons-with-disabilities