FUNKSIONAL YONDASHUV ASOSIDA BO‘LAJAK TARBIYACHILARDA KREATIV FAOLLIKNI RIVOJLANTIRISH IJTIMOIY- PEDAGOGIK ZARURIYAT SIFATIDA

Nurjanova R. U., Nukus innovasiyon instituti «Bosqlang’ich ta’lim va gumanitar fanları» kafedrasi dotsenti

Авторы

  • Nurjanova R. U. TerDU

Ключевые слова:

ijtimoiy omil, kreativlik, pedagoglar, ta’lim-tarbiya, kreativ yondashuv, metod, strategiya, faoliyat, aqliy salohiyat.

Аннотация

Mazkur maqolada funksional yondashuv asosida bo‘lajak tarbiyachilarda kreativ faollikni rivojlantirish ijtimoiy- pedagogik zaruriyati, shaxsda kreativlik sifatlarini rivojlantirishga ta’sir etuvchi ijtimoiy omillar, tarbiyachi pedagoglarning ta’lim-tarbiyaviy faoliyatga kreativ yondashuvi hamda kreativ o’qitishning metod va strategiyalari bayon etilgan.

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha Harakatlar strategiyasi to‘g‘risida”gi Farmoni. O‘zbekiston Respublikasi Qonun xujjatlari to‘plami. Toshkent-2017. B-39.

Ismailova Z.Q., Maxsudov P.M., Ergashev O.K., Matkarimov K.J., “Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi” o‘quv qo‘llanma. Toshkent-2018. -7-bet.

Dolgorukov A. Metod case-study kak sovremennaya texnologiya professionalno- orientirovannogo obucheniya: http://www.vshu.ru/lections.

Drapeau Patti. Sparking student creativity (practical ways to promote innovative thinking and problem soving). – Alexandria – Virginia, USA: ASCD, 2014.

Innovatsion ta’lim texnologiyalari / Muslimov N.A., Usmonboeva M.H., Sayfurov D.M., To‘raev A.B. – T.: “Sano standart” nashriyoti, 2015. – 81-b.

http://lex.uz. Ta’lim to‘g‘risida qonun 16-modda.

http://fikr.uz/blog/230.html

Загрузки

Опубликован

2025-01-05