MEHNATDAN QONIQISH IJTIMOIY MUHITGA OID PSIXOLOGIK FENOMEN SIFATIDA
Abdullayev Akobr Shokir o‘g‘li, Profi universiteti o‘qituvchisi, PhD
Ключевые слова:
mehnatdan qoniqish, ijtimoiy-psixologik muhit, ta’lim, boshqaruv, ijtimoiy psixologiya, motivatsiya, ehtiyoj, kasbiy psixologiya, ta’im, boshqaruv.Аннотация
Ushbu maqolada mehnatdan qoniqish psixologik fenomen sifatida tahlil qilinadi. Mehnatdan qoniqish insonning o‘z ishidan va ish jarayonida erishgan natijalardan mamnun bo‘lish holati bo‘lib, bu psixologik jihatdan motivatsiya, o‘zini o‘zi anglash, va shaxsiy ehtiyojlarning qondirilishi bilan bog‘liqligi ko‘rib chiqiladi.
Библиографические ссылки
Система вознаграждения: Как разработать цели и КР1 / Елена Ветлужских . - 2-е изд. перераб. и доп. - М.: Альпина Паблишер, 2013. - 161 с.
Маляков П.Л. Труд педагога: анализ подходов к понятию удовлетворенности трудом. Актуальные направления научных исследований: от теории к практике. 2015. №1. С. 195-197.
Заруцкая Е.А. Методы и инструменты исследования мотивации трудовой деятельность персонала организации. Актуальные проблемы управления: теория и практика Материалы III Международной научно-практической заочной конференции. М-во образования и науки РФ, ФГБОУ ВО «Твер. гос. ун-т»; редкол.: Н. Н. Беденко, д.э.н., проф., [и др.]. 2016. С. 109-120.
Глухих Л.С. Удовлетворенность трудовой деятельностью. Электронный ресурс. Режим доступа: https://www.b17.ru/article/46573/.
Психология. Словарь / под общ. ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского. М., 1990. 413- 414 c.
Мотивация и стимулирование трудовой деятельности / О.К. Минева, С.А. Арутюнян, Е.А. Белик [и др.]. М., 2015. 203 c.
Locke, 1976 cited in Brief, A. P., & Weiss, H. M. (2001). Organizational behavior: affect in the workplace. Annual Review of Psychology, 53, 279—307, p. 282
Cranny, Smith & Stone, 1992 cited in Weiss, H. M. (2002). Deconstructing job satisfaction: separating evaluations, beliefs and affective experiences. Human Resource Management Review, 12, 173—194, p.174
Brief, 1998 cited in Weiss, H. M. (2002). Deconstructing job satisfaction: separating evaluations, beliefs and affective experiences. Human Resource Management Review, 12, 173—194, p. 174
Wu, P., & Chen, C. (2022). Relationships between job stress and job satisfaction among elementary school teachers: The mediating role of teacher self-efficacy. Journal of Educational Research and Development, 18(2), 51-92. doi:https://doi.org/10.6925/SCJ.202206_18(2).0002
Spector, P.E. (1997). Job satisfaction: Application, assessment, causes and consequences. Thousand Oaks, CA: SAGE
https://en.wikipedia.org/wiki/Edwin_A._Locke
Adams, J. S. (1965). Inequity in social exchange. In L. Berkowitz (Ed.), Advances in experimental social psychology (pp. 276-299). New York: Academic Press.
Higgins, E. T. (1999b). «When do self-discrepancies have specific relations to emotions?
The second-generation question of Tangney, Niedenthal, Covert, and Barlow (1998)». Journal of Personality and Social Psychology. 77 (6): 1313–1317.
Dick Clark. «KEY FINDINGS Linking Employee Satisfaction with Productivity, Performance, and Customer Satisfaction « (PDF). Retrieved 11 July 2012. http://www.keepem.com/?f
Krayer, K.J.; Westbrook, L. (1986). «The relationship between communication load and job satisfaction». World Communication. 15: 85–99.