ZAMONAVIY BOSHLANG‘ICH TA’LIMDA O‘QITUVCHILARGA QO‘YILGAN TALABLAR

Farxodova Dilnoza Qudrat qizi Buxoro davlat universitetining Taʼlim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (boshlangʻich taʼlim) ixtisosligi tayanch doktaranti

Авторы

  • Farxodova Dilnoza Qudrat qizi TerDU

Ключевые слова:

концепция начального образования, содержание образования, современные подходы, знания, компетентность, уровень чтения и понимания, читательская грамотность.

Аннотация

в данной статье рассматривается значение «Концепции начального образования» и современных подходов к содержанию образования, а также повышению уровня чтения и понимания учащихся.

Библиографические ссылки

I. Karimov. Yuksak ma`naviyat – yengilmas kuch. Toshkent, 2008-yil.

O‘zbekistonRepublikasining“Kadrlartayyorlashmilliydasturi”, Toshkent, 1997-yil M.Davletshin.Zamonaviymaktabo‘qituvchisiningpsixiologiyasi. Toshkent, 2003-yil.

Dilova N.G.(2021). Formativeassessment of student knowledge-as a means of improving the of education. Scientific reports of Bukhara State University. 3:5,pp.144-155.

Dilova H.G. (2018) Buyuk ajdodlarimizning ta’limotlarida mujassamlashgan o’qituvchi bilan o’quvchilar hamkorligining pedagogik xususiyatlari. Zamonaviy ta’lim. №3,63-68-b.

WWW. Ziyonet.uz Ibragimova G.N. Interfaol o’qitish metodlari va texnologiyalari o’quvchilarning kreativlik qobiliyatlarini rivojlantirish. I Monografiya .-T. “ Fan va texnologiyalar”, 2016.-77-b.

Загрузки

Опубликован

2025-04-17