ОЛИЙ ТАЪЛИМ МУАССАСАСИ ПРОФЕССОР-ЎҚИТУВЧИЛАРИНИНГ ИННОВАЦИОН ФАОЛИЯТИ ВА УНИ ТАШКИЛ ЭТИШ ЗАРУРАТИ
Сайитов Сайём Сайитович Навоий давлат педагогика институти доценти, п.ф.н.
Аннотация
Ушбу мақолада олий таълим тизимини тубдан такомиллаштириш шарти сифатида профессор-ўқитувчиларнинг инновацион фаолиятини ташкил этиш ва таълим самарадорлигига эришиш ҳақида баён этилган.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикасининг 2020 йил 24 июлдаги “Инновацион фаолият тўғрисида”ги ЎРҚ-630-сонли Қонуни
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 20 апрпелдаги “Олий таълим тизимини янада ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПҚ-2909-сонли Қарори
Мирзиёев Ш.М. Ўзбекистон Республикаси Президентининг Олий Мажлисга Мурожаатномаси. – Т.2018, 19-20-бетлар.
Жуманиёзова М. Малака ошириш жараёнида ўқитувчиларни инновацион фаолиятга тайёрлашнинг педагогик асослари.: Педагогика фанлари номзоди. …дисс. – Т., 2007. – Б.22.
Жўраев Р.Ҳ., Ибрагимов Х.И. Педагогик жамоанинг инновацион фаолияти. // ж. Халқ таълими. – 2004. - №2 – Б.4-8.
Сластенин В.А., Подымова Л.С. Педагогика – инновационная деятельность. – М.: Магистр, 1997. – Б.97.
Слобадчиков В.И. Инновационные образования. // ж. Школьные технологии. – М., 2005. - №2 – С.4-12.
Ходжаев Б.Х., Зуфаров Ш. “Педагогик инноватика”. Методик қўлланма. 2010 йил.
Умирдинов А. Олий таълимда «катта сакраш» учун ишни нимадан бошлаш керак? Нагоя иқтисодиёт университети профессори, ҳуқуқ фанлари доктори. https://kun.uz/49980797