АНАЛИЗ ПРОГРАММ С ВОЗМОЖНОСТЬЮ МОДЕЛИРОВАНИЯ ФИЗИЧЕСКИХ ПРОЦЕССОВ В СПЕЦИАЛИЗИРОВАННЫХ ШКОЛАХ

Турахонов Фозил Бобоназарович, Денауский институт предпринимательства и педагогики, старший преподаватель

Авторы

  • Турахонов Фозил Бобоназарович

Аннотация

ixtisoslashgan maktab o’quvchilari “Interactive physics” simulyatorida ishlash ko‘nikmasini shakllatirilgandan keyin o’quvchigaga biror bir fizikaviy jarayonni
modellashtirish yoki fizikaviy masalaning modelini yaratishni va tadqiqotni mustaqil ravishda bajarishni tavsiya etish maqsadga muvoffiqdir.

Библиографические ссылки

К.П. Абдурахманов, В.С.Хамидов, О. Очилова Физика фанидан лаборатория ишларини бажаришда виртуал конструктордан фойдаланиш. «Олий таълимда Ахборот-коммуникация технологиялари» Республика илмий-амалий конференцияси, Тошкент 2010 (ТАТУ).

В.С. Хамидов. Interactive physics муҳитида физик жараёнларни моделлаштириш. Таълимда Ахборот-Коммуникация технологиялари , III-том, Тошкент 2006, 294-298 б.

С.М. Дунин. Наш необъятный двор... . "Компьютер в школе", 1999, 1.с.13-14.

О подготовке к применению в школах интерактивной компьютерной среды "Живая Физика" . "Преподавание физики в высшей школе: Школьная методика". Сб.научных трудов, 1996, 5. : с. 24-27.

Е. Гурская Компьютер для школьника. Домашние задания быстро и просто. Москва : С-Питербург, 2007. 304 ст.

Ф.Б.Турахонов, В.С. Хамидов. Interactive physics дастурининг имкониятлари ҳақида. Физика ва астрономия муаммолари. Ўқитиш методикаси. Республика илмий ва илмий-методик конференция материаллари тўплами,ТДПУ: Тошкент, 2010.

Ismoilov M., Xabibullayev P., Xaliulin M. «Fizika kursi» Toshkent, O‘zbekiston, 2000.

Nazarov O‘.Q. «Umumiy fizika kursi». II Toshkent, O‘zbekiston, 2002.

Abdusalomova M.N. «Fizika fanidan ma’ruzalar matni». SamKI, 2003.

Boydadayev A. «Klassik statistik fizika». Toshkent, «O‘zbekiston», 2003.

Volkenshteyn V.S. «Umumiy fizika kursidan masalalar to‘plami». Toshkent,

«O‘qituvchi»,1989.

Abdusalomova M.N. Fizikadan leksiyalar kursi. Samarqand, 2007.

Загрузки

Опубликован

2022-05-02