ФАКТОРЫ РАЗВИТИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ ПЕДАГОГОВ В ПРОЦЕССЕ ПОВЫШЕНИЯ КАЧЕСТВА ОБРАЗОВАНИЯ

Юсупова Дилоромхон Сабирджановна, преподаватель кафедры общей педагогики Андижанского государственного университета

Авторы

  • Yusupova Diloromxon Sabirdjanovna

Аннотация

        Мақолада Янги Ўзбекистон шароитида таълим сифати ва самарадорлигига эришишнинг муҳим жиҳатлари тўғрисида фикр юритилган. Хусусан,
педагогнинг касбий компетентлиги ва унинг мезонлари, касбий компетентликни ривожлантириш борасида таклиф ва тавсиялар баён этилган.
   Таълим учун талаба фаолияти ва унинг муваффақияти энг муҳим натижадир. Кўзланган мақсадга эришиш учун ўқув жараёни самарали ташкил этилиши лозим бўлиб, бу эса педагогдан катта маҳоратни, интеллектуал заковатни қисқача қилиб умумлаштирганда педагогик компетентликни талаб этади.

Библиографические ссылки

Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг 2020 йил 29 декабрдаги Олий Мажлисга Мурожаатномаси / https://president.uz/uz/lists/view/4057. Б-12.

Муслимов Н., Усмонбоева М. ва бош. Педагогик компетентлик ва креативлик асослари / Ўқув-методик қўлланма. – Т.: 2015. – 120 б.

Щербаков А.И., Мудрик А. В. Психология учителя // Возрастная педагогическая психология / Под ред. А.В. Петровского. Гл. IX. М., 1991.

Тўрабоева М.Р. Technology of development of students’ personal and creative competence on the example of pedagogical sciences // “European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences” Great Britain. 12/2020. Part 2. 16-18.

https://www.rabota.tomsk.ru/professiograms/detail/7388565b-77f1-43fd-a45a-66cc6a928ac1#:~:text=%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%

https://info.wikireading.ru/54783

Загрузки

Опубликован

2022-05-02