ЭФФЕКТИВНОСТЬ ЦЕЛЕВОГО НАПРАВЛЕНИЯ ИННОВАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ОБРАЗОВАНИИ. СРЕДСТВА И МЕТОДЫ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ИННОВАЦИИ
Имамова Умида Музаффаровна, исследовательТермезский государственный университет
Аннотация
кўпинча таълим муассасаларида таълим инновацияларини амалга
оширишда техник ва ташкилий масалалар биринчи ўринга чиқади ва технолог-ўқитувчи
ва таълим хизматларининг ўқувчи-истеъмолчисини тайёрлаш менежерлар диққатининг
атрофига боради. Айни пайтда, бу икки асосий масаланинг ривожланмаганлиги таълим
жараёнига янгиликларни кенг жорий этишга асосий тўсиқ ҳисобланади. Таълим
муассасалари ноаниқлик шароитида фаолият кўрсатувчи ташкилотлардир, яъни
потенциал натижаларнинг эҳтимолини аниқ рақамларда баҳолашнинг иложи бўлмай
қолиши мумкин. Бу соҳаларда инновацияларнинг ижтимоий ва психологик-педагогик
жиҳатлари ҳақидаги билимлар долзарбдир, чунки уларни менсимаслик энг қимматли
янгиликни бузиши ҳам мумкин.
Библиографические ссылки
Джусупoв М. Лингвoдидaктикa и метoдикa в пoлинaучнoй системе языкoвoгo
oбрaзoвaния// Русский язык зa рубежoм. –М., 2009. – 230 с.
Жалолов Ж.Ж. Чет тил ўқитиш методикаси. –Т.: Ўқитувчи, 2012. – 320 б.
Зимняя И.А. Лингвопсихология речевой деятельностию. –М.: МПСИ, “МОДЭК”,
– 432 с.
Крупченко А.К., Кузнецов А.Н. Основы профессиональной лингводидактики:
Монография. –М.: АПКППРО, 2015. –232 с.
Леонтьев А.А. Язык, речь и речевая деятельность. –М.: Красанд, 2010. – 216 с.
Мaхкaмoвa Г.Т. Идея прогрессивизма в обучении языку специальности: илмийамалий конф. материал. –Т., 2009. –150 с.
Oбрaзцoв П. И. Метoдoлoгия, метoды и метoдикa педaгoгическoгo исследoвaния:
учебнoе пoсoбие. – Oрел, 2016. –134 с.
Полат Е.С. Новые педагогические и информационные технологии в системе
образования. –М.: Академия, 2002. –272 с.
Тухтасинов И.М. Развитие профессиональной компетенции на основе
эквивалентности при подготовке переводчиков. Дис. док. пед. наук (DSc). – Tашкент,
– 203 с.