ДОКТОРАНТЛАРНИНГ ИЛМИЙ ФАОЛИЯТ РЕЙТИНГИ ТИЗИМИНИНГ ДИДАКТИК ЖИХАТЛАРИ
DOI: https://doi.org/10.53885/edinres.2022.13.76.011 Махмудов Абдулхалим Хамидович педагогика фанлари доктори, Ўзбекистон педагогика фанлари илмий -тадқиқот институти илмий ишлар ва инновациялар бўйича директор ўринбосари
Аннотация
Мақолада олий таълимдан кейинги таълим тизимини такомиллаштиришнинг инновацион усулларидан бири докторантларнинг илмий
тадқиқот фаолият рейтинги ёритилган. докторантларнинг илмий фаолият бўйича комплекс ҳамда узлуксиз тайёргарлигини таъминлаш технологиялари ҳақида сўз юритилган.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2017 йил 22 майдаги «Олий
таълимдан кейинги таълим тизимини янада такомиллаштириш чора-тадбирлари»
тўғрисидаги 304-сон Қарори.
Махмудов А.Х., Анарбаева Ф. У. Рақамли таълимда педагогик технологияларни
қўллаш имкониятлари //Development issues of innovative economy in the agricultural sector.
– 2021. – С. 476.
Махмудов А. Х., Абдурахмонов З. Б. Таълимда замонавий рақамли технологияларидан
фойдаланишнинг ютуқлари ва муаммолари //Academic research in educational sciences. –
– Т. 2. – №. CSPI conference 3. – С. 97-99.
Джураев Р. Х., Махмудов А. Х., Фефелов В. С. Учебно-творческий процессдидактическая основа развития творческих потенциалов обучаемых в непрерывном
образовании //Вестник Ленинградского государственного университета им. АС Пушкина.
– 2018. – №. 4. – С. 190-197.