ПЕДАГОГНИНГ ЎҚУВ ЖАРАЁНИНИ МОҲИРОНА ФАОЛЛАШТИРИШИ

DOI: https://doi.org/10.53885/edinres.202.84.65.073 Болтаева Шоҳида Олимжоновна Термиз давлат университети алгебра ва геометрия кафедраси ўқитувчи

Авторы

  • Болтаева Шохида Олимжоновна

Аннотация

Ушбу мақолада педагогларнинг ўқитишдаги фаолиятида талабаларнинг ўқув дарсларида фаоллигини ошириш, билим даражасини аниқлашда уларнинг интеллектуал, ижодий кучлари, изчил ривожлантириладиган қизиқиш ўқишнинг доимий қўзғовчи мотиви, ўқув жараёни самарадорлигининг эса муҳим шарти эканлиги қаралади.

Библиографические ссылки

Мирзиёев Ш.М. Эркин ва фаровон, демократик Ўзбекистон давлатини биргаликда барпо этамиз.Тошкент, “Ўзбекистон”, 2016 йил.

Леонтьев А.Н. Избранные психологические произведения: В 2 т. - М., 1983.

Ишмуҳамедов Р. Ж “Инновацион технологиялар ёрдамида таълим самарадорлигини ошириш йўллари” – Тошкент, 2016.

Бердиева Ҳ. Б. Педагогик технология ва педагогик маҳорат. Услубий қўлланма. Термиз-2015й.

Искандаров К. А Ўқитувчиларнинг касбий маҳоратини такомиллаштиришга муносабат: изланишлар, муаммолар, ечимлар. // Молодой ученый-2016.

Искандаров К. А Ўқитувчиларнинг касбий маҳоратини такомиллаштиришга муносабат: изланишлар, муаммолар, ечимлар. // Молодой ученый-2016.

Загрузки

Опубликован

2022-07-11