РЕКЛАМАНИ ИДРОК ҚИЛИШДА ШАХС ИЖТИМОИЙ УСТАНОВКА КОМПАНЕНТЛАРИНИНГ ТАЪСИРИ

Омонов Шерали Иброхим ўғли, Фарғона давлат университети психология кафедраси ўқитувчиси

Авторы

  • Омонов Шерали Иброхим ўғли

Аннотация

Ушбу мақолада реклама воситалари ва истеъмолчиларнинг
уларга нисбатан муносабати, рекламани идрок қилинишида шахснинг
ижтимоий установка компонентларига (когнитив, аффектив, конатив)
боглиқлиги ишончли тадқиқот методларидан фойдаланган холда очиб
берилган.

Библиографические ссылки

Алина Дударева. Рекламный образ. Мужчина и женщина.- М.: РИПхолдинг, 2003.- 222 с.

Андреева Г.М. Социальная психология. Учебник.- 2-е изд-е., доп. И перераб. – М.: МГУ, 1988 Каримова В.М. Социальные представления об узбекской семье у юношей и девушек: автореф.диссерт.докт.психол. н... - Т.:1994 Каримова Л.И. Социально-психологические факторы определения технологий разработки рекламной продукции в условиях узбекистана, :

автореф.диссерт.докт.психол. н... - т.: 2006 Лебедев-Любимов А. Психология рекламы.- Спб.: Питер, 2002

Загрузки

Опубликован

2022-11-12