КОНЦЕПТУАЛЬНЫЙ ПОДХОД КАК ФАКТОР РАЗВИТИЯ ИННОВАЦИОННОЙ КОМ- ПЕТЕНТНОСТИ ПЕДАГОГА

Пулатова Мухабат Эгамбердиевна(PhD) Самаркандский государственный университет имени Ш. Рашидова Преподаватель кафедры межфакультетской педагогики

Авторы

  • Пулатова Мухабат Эгамбердиевна TerDU

Ключевые слова:

Стратегия развития системы образования, инновации, «Самаркандский опыт», «мобильные методические группы», Профессионально-инновационная деятельность, инно- вационная компетентность.

Аннотация

В данной статье определено, что содержание развития инновационной компетент- ности учителей начальной школы должно основываться на целенаправленной направленности, по- стоянном совершенствовании и открытости к новым инновациям.

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasining “Innovatsion faoliyat to‘g‘risida”gi Qonuni. – QHMMB, 03/20/630/1101-son, 24.07.2020.

O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni. – QHMMB, 03/20/637/1313-son, 24.09.2020.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29-apreldagi “O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish innovatsonsini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF–5712-son Farmoni. – QHMMB, 06/19/5712/3034- son, 29.04.2019.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29-apreldagi “O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish innovatsonsini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF–5712-son Farmoni. – QHMMB, 06/19/5712/3034- son, 29.04.2019.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 28-yanvardagi “2022–2026 yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi PF–60-son Farmoni. – QHMMB, 06/22/60/0082-son, 29.01.2022.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022 yil 11 maydagi “2022–2026 yillarga xalq ta’limini rivojlantirish bo‘yicha milliy dasturni tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF–134-son Farmoni. – QHMMB, 06/22/134/0407-son, 11.05.2022.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 21-iyundagi “Pedagogik ta’lim sifatini oshirish va pedagog kadrlar tayyorlovchi oliy ta’lim muassasalari faoliyatini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ–289-son Qarori. –QHMMB, 07/22/289/0562-son, 22.06.2022.

Адольф В.А., Ильина Н.Ф. Инновaционная деятельность педагога в процессе его профессионального станов- ления: монография. Красноярск, 2007. 204 с.

Асмолов А.Г. Стратегия социокультурной модернизaции образования: на пути к преодолению кризиса иден- тичности и построению гражданского общества // Психолого-педагогический поиск. 2010. № 2 (14). 21-39.

Джураев Р.Х. Интегративно-модульная технология непрерывной профессиональной подготовки специалиста / Узлуксиз таълим. – 2018. - № 4. – Б. 50-56.

Ильина Н.Ф. Становление инновaционной компетентности педагога: вопросы теории и практики / моногра- фия. – Крсаноярск, 2014. – 204 с.

Jumaniyozova M.T. Malaka oshirish jarayonida o’qituvchilarni innovatsion faoliyatga tayyorlashning pedagogik asoslari (tarix fani o’qituvchilari misolida): ped. fan. nom... diss. – Toshkent, 2007. – 176 b.

Muslimov N.A. Bo’lajak kasb ta’limi o’qituvchisini kasbiy shakllantirish. – T.: Fan, 2004. – 130 b.

Muslimov N.A., Usmonboyeva M.H., Sayfurov D.M., To’rayev A.B. Pedagogik kompetentlik va kreativlik asoslari. – T., 2015. – 69 b.

O‘roqov Sh. Bo‘lajak kollej o‘qituvchilarida kasbiy-pedagogik kompetentlikni shakllantirishning ilmiy-metodik jihatlari.//SamDU ilmiy tadqiqotlar axborotnomasi.-Samarqand:- 2015.- 4-son. –B.132-135.

Tolipov O’.Q. Oliy pedagogik ta’lim tizimida umummehnat va kasbiy ko’nikma va malakalarni rivojlantirish texnologiyasi: ped. fan. dok... diss. – Toshkent, 2004. – 269 b.

Загрузки

Опубликован

2024-07-04