ЗНАЧЕНИЕ РАЗВИТИЯ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫХ СВОЙСТВ ЛИЧНОСТИ АКТИВНОГО СТУДЕНТА В СИСТЕМЕ ОБРАЗОВАНИЯ
Пулатов Лазиз Азамат углы, (PhD) и.о.доцента кафедры “физическая культура” Университет Ориентал Узбекистан, г. Ташкент Пулатов Лазиз Азамат углы, (PhD) и.о.доцента кафедры “физическая культура” Университет Ориентал Узбекистан, г. Ташкент
Ключевые слова:
независимост, непрерывное образование, сотсиалный, активный, личност, воспитание, демократизатсия, гуманизатсия, технологизатсия, умественная деятелност, мышление, началные классы, познавателная деятелност, связ, сообщение.Аннотация
В данной стате разработаны интеллектуалные способности, духовно- нравственное воспитание, возможности сегодняшней сотсиално-активной личности и особенности направления определённой сели его заслуг в развитии общества. Кроме этого на основе демократизатсии и гуманизатсии образования, получения знаний личностю, проявления её творческих пособностей, интеллектуалного развития, признания профессионалных, трудовых прав с научно-педагогической точки зрения раскрыты сферы развития физиологических свойств, характера.
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «2022–2026 yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida» 2022 yil 28 yanvardagi PF–60–son Farmoni.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «Maktabgacha ta’lim tizimi boshqaruvini tubdan takomillashtirish chora– tadbirlari to‘g‘risida» 2017 yil 30 sentyabrdagi PF–5198–sonli Farmoni O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «O‘zbekiston Respublikasi maktabgacha ta’lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida» 2019 yil 8 maydagi PQ–4312–son qarori Mirziyoev Sh.M. Tanqidiy tahlil, kat’iy tartib–intizom va shaxsiy javobgarlik – har bir rahbar faoliyatining kundalik qoidasi bo‘lishi kerak. – Toshkent: «O‘zbekiston», 2017. – 104 b Mirziyoev Sh.M. Buyuk kelajagimizni mard va olijanob xalqimiz bilan birga quramiz. – T.: O‘zbekiston, 2017. – 488 b.
Matkarimov J.Sh., Sharofaddinov Sh.A. Ta’lim jarayonida boshqaruv faoliyati samaradorligini baholashga oid nazariy qarashlar (https://cyberleninka.ru/article/n/talim–zharayonida–bosh–aruv–faoliyati–samaradorligini–ba–olashga– oid–nazariy–arashlar. Manbaaga murojaat sanasi: 13.06.2019 y.) Maxmudova D.Y. Maxsus ta’lim muassasalari tarbiyalanuvchilariga malakali psixologik xizmat ko‘rsatishning pedagogik shart–sharoitlari: Ped. fan. nom. ...diss. – Toshkent: 2007. – 147 b.
Sog‘inov N.A. Sog‘lom bola shakllanishining ayrim ijtimoiy–psixologik jihatlari: uslubiy qo‘ll. / N.A.Sog‘inov, U.D.Qodirov. – Toshkent, 2014. – 56 b.
Usmanova E.Z. O‘quvchilarning mustaqil tafakkurni qanday shakllantirish mumkin? – «Pedagogika va yosh psixologiya» ilmiy–ommabop seriya, 2000, № 1. –B. 27–32.
Qodirov K.B. «Kasb tanlashga tayyorgarlikning psixologik jihatlari va kasbiy tashxis». –T.: 2001. – 62.
Karimova G.Q. Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim jarayonida pedagogik monitoringni amalga oshirish imkoniyatlari. (Internet manbaa: https://cyberleninka.ru/article/n/shahsga–y–naltirilgan–talim–zharayonida–pedagogik–monitoringni– amalga–oshirish–imkoniyatlari. Manbaaga murojaat: 14.06.2020 y)