ОЛИЙ ТАЪЛИМ МУАССАСАЛАРИДА ТАЛАБАЛАР ЎҚУВ ЮТУҚЛАРИНИ БАҲОЛАШ МЕХАНИЗМЛАРИ
А. А. Хўжаев, Тошкент давлат педагогика университети доценти, педагогика фанлари фалсафа доктори (PhD). Г. А. Хўжаева, Тошкент давлат педагогика университети ўқитувчиси
Ключевые слова:
Калит сўзлар: олий таълим тизими, таълим сифати, давлат таълим стандартлари, ўқув дастурлари, талабалар билимини баҳолаш, тест тизими.Аннотация
Аннотация. Ушбу мақолада олий таълим муассасаларида ўқитиш самарадорлиги ва таълим сифатини ошириш, масофавий таълим шароитида талабаларни баҳолаш хусусида фикр юритилади.
Библиографические ссылки
Бабанский, Ю.К. Педагогика : учебное пособие для студентов
пед. институтов /Ю.К. Бабанский. – М. : Просвещение, 1988.
Загвязинский, В.И. Теория обучения: Современная интерпретация: учеб. посо-бие для студ. высш. пед. учеб. Заведений / В.И. Загвязинский – М. : Издатель-ский центр «Академия», 2001.
Ким, В.С. Тестирование учебных достижений: монография / В.С.
Ким. – Уссу-рийск : Издательство УГПИ, 2007. – 214 с. : ил.
Пидкасистый, П.И. Педагогика : учебное пособие для студентов
педагогиче-ских вузов и педагогических колледжей / П.И. Пидкасистый. – М: Педагоги-ческое общество России. – 1998. – 640 с.
Б.Ходжаев, А.Хўжаев. Кредит-модул тизими: имкониятлари ва
афзалликлари // НамДУ илмий ахборотномаси, 2020 йил, 5-сон, 511-521 бетлар.
Ким, В.С. Тестирование учебных достижений: монография / В.С.
Ким. – Уссу-рийск : Издательство УГПИ, 2007. – 214 с. : ил.
Аванесов, В.С. Форма тестовых заданий / В.С. Аванесов. – М.:
Центр тестирования, 2005 – 156 с.