UNLI VA AYRIM UNDOSH TOVUSHLARNI O‘QITISHDA MASHQLARNING O‘RNI

https://doi.org/10.53885/edinres.2022.8.08.015 Ganiyevа Dildora Sagdullayevna, Samarqand davlat universitet Kattaqo‘rg‘on filiali o‘qituvchsi

Авторы

  • Ganiyevа Dildora Sagdullayevna

Ключевые слова:

fonetika, talaffuz, imlo, unli va undosh tovushlar, bo‘g‘in, urg‘u, mashq, topshiriq.

Аннотация

maqolada ona tili mashg‘ulotlarida unli va undosh tovushlarni o‘qitish orqali o‘quvchilarda adabiy talaffuz ko‘nikmalarini rivojlantirish usullari, mashq turlari, tarkibi va mazmuni tahlil qilingan. Shuningdek, metodika sohasida mazkur yo‘nalishda ilmiy tadqiqot olib borgan ayrim metodist olimlar fikriga qisman munosabat bildirilgan.

Библиографические ссылки

Mahmudov N., Nurmonov A., Sobirov A., Qodirov V., Jo`raboyeva Z. Ona tili. Umumta’lim maktablarining 5-sinfi uchun darslik. – T., 2013. – 224 б.

Jamolxonov. H. Hozirgi o‘zbek adabiy tili.– Toshkent. “Talqin” 2005. 131-b.

Saidov M. O‘zbek maktablarining 5-sinflarida ona tili ta’limi jarayonida tafakkurni rivojlantiruvchi o‘quv topshiriqlari va ulardan foydalanish metodikasi: ped. fan. nom diss-ya. avtoref.TDPU. –Toshkent, 2000. –84 b.

G‘ofir Hamroyev. Umumiy o‘rta ta’lim tizimida fonetikaga doir o‘quv materiallarining metodik ta’minotini takomillashtirish.(PhD) Dissertatsiyasi. Samarqand – 2019.

Azimova I., K.Mavlonova va b. Ona tili va o‘qish savodxonligi 1-qism. 2-sinf uchun darslik T. – 2021

K.Qosimova, S. Matchonov, X. G‘ulomova, Sh. Yo‘ldosheva, Sh. Sariyev Ona tili o‘qitish metodikasi Toshkent – “ Nosir” nashriyoti 2009.

Загрузки

Опубликован

2022-11-13