BOSHLANG‘ICH SINF BOLALARIDA O‘QUV FAOLIYATINING XUSUSIYATLARI
https://doi.org/10.53885/edinres.2022.10.10.047 Tursunbaev Sandjar Baxtiyarovich, Chirchiq davlat pedagogika universiteti,Pedagogika va psixologiya мutaxassisligi magistranti Mirzaeva Sayyora Rustamovna, Chirchiq davlat pedagogika universiteti, Psixologiya kafedrasi dotsenti
Ключевые слова:
boshlang‘ich sinf bolalari, o‘quv faoliyati, o‘qitish jarayoni, o‘quv faoliyatining asosiy komponetlari, ta’limga moslashish.Аннотация
Maqolada boshlang‘ich sinf bolalarida o‘quv faoliyatining xususiyatlari o‘rganilgan. Boshlang‘ich sinf yoshidagi bolalarni o‘qitish jarayoni, o‘quv faoliyatining asosiy komponetlari: o‘quv masalalari, o‘quv vaziyatlari, o‘quv harakatlari, nazorat qilish va baholash bilan tanishtirishdan boshlanadi. Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini ta’limga moslashish sifatlarini baholash va to‘plangan tadqiqot ishlari natijalarining psixologik tahlili keltirilgan.
Библиографические ссылки
Avlaev O.U. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilari tasavvurida o‘qituvchi timsoli. “Maktab va hayot” jurnali. 2019, №2, 5-8 b.
Avlaev O.U. Talabalar kamolotida ijtimoiy intellektning gender farqlari. «Psixologiya» ilmiy jurnal.2021. № 1, 34-41 betlar.
Abduvali Burkhonov, Orif Avlaev, Shoira Abdujalilova, Akram Otaev. Responsibility as a criterion for determining personal maturity E3S Web of Conferences 244, 11059 (2021) https://doi.org/10.1051/ e3sconf/202124411059 EMMFT-2020
G‘oziev E.G‘. O‘quvchilarning o‘quv faoliyatini boshqarish. – Toshkent, 1988. - 102 b.
Jabborov A.M. Pedagogik psixologiyaning etnik asoslari. – Toshkent: ”Zarqalam”, 2006. - 48 b
Kolominskiy Ya.L. Pedagogicheskaya diagnostika v shkole. – Moskva, 1987. - 223 s.
Mirzaeva S.R., Karimov, R. R O‘quv faoliyatida o‘qituvchi - o‘quvchi munosabatining psixologik xususiyatlari. Central Asian Research Journal For Interdisciplinary Studies (CARJIS), 2(2), (2022). 297-306. https://doi. org/10.24412/2181-2454-2022-2-297-306