SAVOD O`RGATISH JARAYONIDA TAYYORLOV GURUHIDAGI BOLALARDA IMLOVIY SAVODXONLIKNI SHAKLLANTIRISH
Нисанбаева Акмарал Калдибаевна Низомий номидаги ТДПУ п.ф.н профессор в/б
Ключевые слова:
: savod o’rgatish, imlo, ona tili, so‘z, mashq, ta’lim, tarbiya, tizim, muammo, faol, umumlashtirish, mustahkamlash, noan’anaviy, interfaol, innovatsion, orfografiya, fonetika, uslubАннотация
Usbu maqolada tayyorlov guruhlari o‘quvchilarining savod o’rgatish darslarida imloviy savodxonlikni o’rgatish usullari, mazkur darslarni yoshi, saviyasi va bilimni qabul qila olish qobiliyatlarini hisobga olgan holda tashkil qilish, o‘qitish printsiplari va metodlariga qat’iy amal qilish ta’kidlab o‘tilgan. Imloviy savodxonlik o’quvchilarning nutqini o’stirishi, yan¬gi so’zlar hisobiga lug’atini boyitishi, so’zlarni turli grammatik formalarda qo’llashi, ularning talaffuzi ustida ishlash bilan bir vaqtda shakllantirilishi va uning bola tafakkuriga ta’sir ko’rsatishi kabi xususiyatlari ko`rsatilgan.
Библиографические ссылки
Ahmedova N. Maktabgacha ta’lim muassasasi larda nutq o’stirish usullari. (Ta’lim jarayonida nutq madaniyatini shakllantirish masalalari). Toshkent, “Sharq”, 1999.-Б.128. Qosimova K. Maktabgacha ta’lim muassasasi larda ona tili o’qitish metodikasi. -
Toshkent: “O’qituvchi”, 1985. –В. 216. Mavlonova K. [va boshq.]. Ona tili va o‘qish savodxonligi. 1-qism [Matn]: darslik 2-sinf uchun.– Toshkent: Respublika ta’lim markazi, 2021. – 120 b. Mavlonova K. [va boshq.]. Ona tili va o‘qish savodxonligi. 2-qism [Matn]: darslik 2-sinf uchun.– Toshkent: Respublika ta’lim markazi, 2021. – 120 b.