ONA TILI VA O‘QISH SAVODXONLIGI DARSLARIDA O‘QITISHNING ZAMONAVIY TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISH USULLARI
Jo‘rayeva Nargiza O‘ktamovna Buxoro davlat pedagogika instituti Boshlang‘ich ta’lim kafedrasi o‘qituvchisi
Ключевые слова:
boshlang‘ich sinf, xalq ta’limi, interfaol metodlar, ilg‘or pedagogik jarayonАннотация
Ushbu maqolada boshlang’ich sinf ona tili va o‘qish savodxonligi darslarida o‘qitishning zamonaviy texnalogiyalaridan foydalanish usullari va amaliy shart sharoitlari keng tahlil qilingan. Shuningdek hozirgi kunda ta’lim jarayonida interfaol metodlar va axborot texnologiyalarini o‘quv jarayonida qo‘llashga bo‘lgan qiziqish kundan-kunga ortib bormoqda.Maqolada mana shu masalalar yoritilgan.
Библиографические ссылки
Ҳамроев A.Р. Бошланғич таълимни ижодий ташкил этиш истиқболлари //Вестник Каракалпакского государственного университета имени Бердаха. – 2014. – Т. 22. – №. 1. – С. 53-58.
Kamroev A. STUDENTS’CREATIVE ACTIVITIES IN DESIGNING MOTHER TONGUE EDUCATION //Scientific Bulletin of Namangan State University. – 2019. – Т. 1. – №. 7. – С. 285- 296.
Хамраев А. Моделирование деятельности учителя при проектировании творческой деятельности учащихся //Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. – 2018. – №. 2. – С. 23-26.
Ruzikulovich, H. A. «Quality And Efficiency In The Design Of Students’ Creative Activity In Teaching Their Native Language.» The American Journal of Social Science and Education Innovations 3.02 (2021): 321-331.
Abdumalikovna, Tosheva Dildora, and Joraeva Nargiza Oktamovna. «The Use of An Example of People’s Oral Creation and Modeling Technologies in The Development of Creative Thinking of Students During Learning the Uzbek Language in Primary School.»Zien Journal of Social Sciences and Humanities 2 (2021): 69-72.